Paasmaandag, vooruitwerken en sporten

Gisteren was het Pasen en ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, maar bij ons is het een soort van traditie om op restaurant te gaan met de grootouders. Dus dat deed ik gisteren ook, we zijn gaan eten in La Tasse een restaurantje in Sint-Truiden. Daarna zijn we opgesplitst en zijn we per drie een film gaan kijken in de bioscoop, ik koos voor Foute Vrienden (De Film). Je kan Foute Vrienden nogal moeilijk een film noemen want eigenlijk lijkt het gewoon een XXL aflevering van de serie. Maar als je Foute Vrienden leuk vond, dan kan ik je deze film zeker aanraden. Ik vond hem alleszins erg grappig.  

Vandaag gaan we paintballen en nu ben ik een beetje aan het vooruitwerken, want vanaf woensdag ben ik een weekje weg zonder internet. Voor mij valt dat nog mee want ik plaatst maar 3 artikelen op een week, maar ik vraag mij toch af hoe andere bloggers, die 2 artikels per dag publiceren, dat doen.

Ik kreeg gisteren de nieuwe CosmoGirl! binnen. En in deze issue ging het vooral over healthy leven en sporten. Het heeft mij wat aan het denken gezet en ik wil terug beginnen lopen. In september had ik samen met een vriendin een soort afspraak: we gingen 3 keer per week sporten en dan mochten we als beloning op het einde van de maand iets kopen wat we graag wouden. Mijn 3 keer per week sporten bestond toen uit: 2 keer gaan joggen en een workout van een half uur. Voor mijn doen is dat al veel en ik was dan ook blij op het einde van de maand, dat ik het had volgehouden. Maar je weet hoe dat gaat, in oktober ging ik wel nog lopen maar al een stuk minder, in november 1 keer per maand en in december bleef er van mijn opgebouwde conditie niks meer over en stopte ik volledig. Nu wil ik terug 3 keer per week gaan lopen (de workout laat ik weg, dat is niets voor mij) en het liefst wat langer volhouden dan een dikke maand. 

Dit was eigenlijk mijn eerste wat persoonlijkere artikel, maar ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden.

X

Jana

Geef een reactie

