3 Things Tag

Ik heb vandaag een tag voor jullie. Bij deze tag is het de bedoeling dat je telkens met drie dingen antwoord op de vraag. Soms antwoord ik heel kort en soms heb ik de behoefte om een hele uitleg te doen. 🙂 

3 dingen in mijn tas                                                                                                           

– Mijn oortjes. Het is altijd handig om oortjes mee te hebben. Als je ergens staat te wachten of je zit op de trein/bus dan maakt muziek luisteren de wachttijd toch leuker.                                                                                                            

– Mijn tas. Het is niet echt in mijn tas, maar ik hou van mijn tas. Het is een zwarte nep (lederen) tas van de H&M en ik gebruik hem ook als schooltas.                          

– Lippenbalsem. Ik heb altijd, of dat is toch de bedoeling, een Labello of Babylips in mijn tas zitten. Meestal zelfs verschillende want ik geraak ze altijd kwijt.

3 dingen waar ik op dit moment aan denk                                                               

Ik vind dit nogal een moeilijke vraag aangezien ik met dit artikel bezig ben en dan is het nogal logisch dat ik vooral hieraan denk. Maar dit zijn toch 3 dingen waar ik mee in mijn hoofd zit:                                                                                                            

 – Ik ga straks zwemmen met vriendinnen en ik was daarstraks even in mijn hoofd aan het overlopen wat ik nog allemaal moet meedoen en waar ik aan moet  denken. Heel slecht ben ik hierin, als ik iets kan vergeten dan doe ik dat ook.      

 – ‘Wanneer ga ik dit artikel online plaatsen?’ Ik schrijf dit namelijk op donderdag, maar donderdag is voor mij geen uploaddag, dus dit artikel komt waarschijnlijk op maandag pas online, want voor morgen heb ik al een artikel klaarstaan. Nogal ingewikkeld allemaal maar jullie zien het wel wanneer dit online komt.        

– ‘Hebben we nog thee?’

3 dingen op mijn bureau                                                                                                 

 – Boekje met ideeën voor mijn blog.                                                                                      

– Post-its.                                                                                                                                      

– Mijn geurkaarsen. 

3 favoriete meubels in huis                                                                                        

– de zetel                                                                                                                                      

– De spiegel in de badkamer. Lekker ijdel, hehe.                                                                

– Het bureau in mijn slaapkamer. Zit ik toch zo goed als elke dag aan.

3 favoriete fruitsoorten                                                                                                

 – ananas    

 – mango                                                                                                                                      

 – Pomelon. Voor degene die niet weten wat dit is, het is een mengeling van pompelmoes en grapefruit. Ik vind het een heel lekkere smaak hebben en het heeft ook een leuke structuur.White-Pomelo

3 blogs die ik dagelijks bezoek  Aangezien ik niet elke dag achter mijn laptop zit, zijn er ook geen blogs die ik dagelijks bezoek. Maar de blogs die ik het meest bekijk zijn:

veracamilla.nl    

Teskuh.nl        

lunalovelyworld

3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg                                                                   

– Where are ü now ~ Skrillex and Duplo ( feat. Justin Bieber) Een liedje waar ik vrolijk van word.  

– Hearbeat Song ~ Kelly Clarkson. Een leuk nummer en leuk om mee te zingen, al zing ik de helft van de tijd de tekst verkeerd. 😉        

 – Cheers ~Ian Thomas  

3 bloggers met een leuke persoonlijkheid Deze sla ik over, want bij mij zijn dat dezelfde als 2 vragen geleden. Ik vind de  persoonlijkheid van de persoon achter de blog heel belangrijk. Als ze een leuke  persoonlijkheid hebben dan vind ik hun blog ook leuker en dan bekijk ik die automatisch meer. 

3 favoriete sporten                                                                                                        

– schaatsen  

– dansen                                                                              

– zwemmen 

3 dingen waar ik gelukkig van wordt. Op deze vraag ga ik nu niet op antwoorden, want hier verschijnt later nog een artikel over. 🙂

3 favoriete vakantiebestemmingen                                                                     

– Londen

– New York  

– Kauai een eilandje bij  Hawai                                                                                               8025baf8-5dcc-11e4-a0e7-362b5ae2710e_web_scale_0.6_0.6__In NY en Kauai ben ik nog helemaal niet geweest en misschien zijn het niet zo’n geschikte vakantiebestemmingen. Maar dromen doe ik zeker.    

Zo dat was alweer deze tag. Er zijn verschillende versies van deze tag maar ik heb de vragen overgenomen van inspiredbybeauty, bekijk haar antwoorden zeker ook eens. 

X

Jana

Geef een reactie

