Tatoeages

Vroeger moest ik er echt niets van hebben, maar nu zijn er toch een aantal tatoeages die ik wel op mijn lichaam zou willen, of die ik gewoon mooi vind bij andere mensen. En die wil ik graag met jullie delen!

Ik heb een grote voorkeur voor kleinere tatoeages met een mooie betekenis, ook heb ik ze liever in het zwart of donkerblauw dan in felle kleuren. Dat is gewoon mijn smaak en voel je zeker niet aangevallen als je juist een GIGA of kleurige tatoeage hebt.

Op de bovenste staat heart, mind wat betekent hart, geest en op de onderste staat courage, fear: moed, angst.

Ik vind ze extra leuk omdat als je de 2 tattoos apart ziet, ze mooi zijn, maar als je ze allebei op je lichaam hebt, vind ik ze duizend keer mooier. Want ook al hebben de woorden niets rechtstreeks met elkaar te maken, passen ze toch perfect bij elkaar en kan je het ene niet hebben zonder het andere.
Ik heb ook ergens gelezen dat de betekenis ook kan zijn dat je hart je veel moed brengt en je ziel dan weer de angsten bij je opbrengt!

Ik weet niet of jullie het goed kunnen lezen maar hier staat op: “Never a victim forever a fighter” : “Nooit een slachtoffer voor altijd een vechter”.
Deze vind ik zo mooi! Voor mij staat het symbool voor alle mensen die iets ergs hebben meegemaakt maar toch nooit opgaven. Dat vind ik 1 van de mooiste eigenschappen die je kunt hebben.

Deze is super simpel maar daardoor ook juist zo mooi. Moest ik hem hebben zou hij gewoon staan voor alles wat ik liefheb: hobby’s, familie, vrienden,… De plaats vind ik ook erg mooi, maar ik wou altijd al graag Believe aan de binnenkant van mijn pink en dan zou het misschien een beetje te veel worden op 1 hand. Dus misschien toch nog even een andere plaats kiezen, aan de binnenkant van mijn voet lijkt me ook wel wat. 🙂 Ik heb nog tijd genoeg om te beslissen!

Deze laatste met vogels is jullie allemaal wel bekent, ik denk ook dat vrij veel mensen deze tatoeage hebben. Iedereen heeft er zijn eigen betekenis voor, maar bij mij (en velen met mij, denk ik) staat hij voor vrijheid!
Ik vind dit ook een prachtige plaats voor deze tatoeage, mocht ik ze ooit laten zetten, zou ik de vogels wel iets kleiner maken.

Zo, dit waren dan de tatoeages die ik leuk vind!

Van welke tatoeages houden jullie? Liever grote, kleine? Veelkleurige of sober? Moet er een betekenis achter zitten?
Laat het me weten!

X

Jana

Geef een reactie

