Mijn favoriete Catrice nagellakjes

FotoFlexer_Photo3Catrice is mijn favoriet budget-nagellakmerk. Hun lakjes dekken meestal goed, het zijn leuke kleurtjes en bij mij begint het pas te chippen na 5 dagen. En dat tegen een prijs van 2.99 per stuk. Tijd om mijn favorieten op een rijtje te zetten!

P1030361

P1030442

De eerste kleur is lekker nude en neigt zelfs wat naar het bruine toe. Het is een kleur die je eigenlijk elke dag, elk seizoen kan dragen. In het begin vond ik deze kleur helemaal niets, ik vond het nogal een vuile en ‘bomma-kleur’. Maar na een aantal herkansingen, ben ik er toch van gaan houden. Op je nagels geeft hij ook een mooie paarse glans af, maar dat is spijtig genoeg niet te zien op de foto.

37 The effect maker

P1030358 P1030344

Dit vind ik een superleuke, opvallende metallic kleur. Hij dekt goed, maar ik heb wel het gevoel dat hij sneller chipt dan mijn andere Catrice lakjes. Voor de rest heb ik er niet zo veel over te zeggen, ik vind het gewoon een supergave nagellak!

800 Heavy Metallilac

P1030363 P1030460

De laatste kleur is een leuk, fris lentekleurtje. Ik vond hem er eerst uitzien als wit, maar het is toch duidelijk een lichte blauwe kleur. Dit lakje is er 1 uit de limited edition collection: Nude Purism, dus ik weet niet of hij nog te koop is. Ik vind hem trouwens daar helemaal niet passen, want erg nude is hij niet!

C03 Pure Blue

Op elke foto draag ik 2 laagjes en een topcoat. Sorry trouwens, voor de eventuele (verf)vlekken op mijn nagels. Ik was de dag ervoor gaan paintballen en kreeg de verf er heel moeilijk af.

Wat zijn jullie favoriete nagellakjes?

X

Jana

Een gedachte over “Mijn favoriete Catrice nagellakjes

Geef een reactie

