Tag| Lentekriebels

De lente is al een tijdje begonnen en dat beginnen we eindelijk ook aan het weer te zien. Vandaag was dat van het mooie weer zeker het geval en ik vind dit dan ook een geschikte dag om deze tag te doen. Laten we maar meteen beginnen!

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord lente?

Nou, bij de lente denk ik direct aan bloemen en mooi weer. Zwierige jurkjes en kuikentjes die pas uit hun ei komen. Blijkbaar is dit een vrij standaard antwoord, want mijn antwoord ligt wat in dezelfde lijn als dat van degene waar ik de tag van overneem. Ik kijk nochtans nooit naar degene zijn antwoorden voor ik mijn vraag beantwoord heb, omdat ik van mezelf weet dat die mijn antwoorden zouden beïnvloeden. Als je nog begrijpt wat ik bedoel. 🙂

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

Voor mij zou dat een frisse, fruitige, bloemengeur zijn. Zeker geen zware avondgeur.

Wat is je favoriete lente nagellakkleur?

Voor de lente hou ik van pasteltinten en hele lichte kleurtjes, zoals de babyblauwe kleur (CO3 Pure Blue) die je in het vorige artikel kon zien. Klik hier om dat artikel te bekijken.

Wat is je favoriete lentebloem?appelbloesem_20120927_1128585781

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik helemaal niet veel bloemen ken en er dus ook niet zo een uit mijn hoofd kon zeggen. Ik ben dus even gaan kijken op Google naar wat voor mooie lentebloemen ik daar vond. Toen vond ik deze bloem en dacht ik: ‘oh, deze is mooi!’. Bleek het gewoon een appelbloesem te zijn. Tja…

Houd jij een lenteschoonmaak?

Ik ga niet heel het huis door met een stoffer en dweil, ik woon thuis dus dan hoef ik dat ook niet te doen. 🙂 Maar toevallig heb ik gisteren wel mijn kledingkast opgeruimd en ik moet bekennen dat ik eigenlijk wel meer dan de helft van mijn kleren heb kunnen wegdoen.

Wat is je favoriete lenteaccessoire?

Een leuke kimono, al is dat misschien niet echt een accessoire.

Heb je nog leuke plannen tijdens de paasvakantie of de vrije dagen?

De paasvakantie was jammer genoeg gisteren gedaan. Zucht. Ik kijk al uit naar die vrije dagen, maar echte plannen heb ik nog niet.

Omschrijf je favoriete lenteoutfit.

Dat is een  outfit met een bloemenjurkje, een mooie zwarte kimono met franjes aan de onderkant. Daaronder gewoon zwarte alls stars denk ik. Veel ringen en een lange ketting kunnen ook niet ontbreken. Eigenlijk gewoon een typische bohemian outfit. Hieronder vind je ook een aantal leuke lenteoutfits van Pinterest. Wil je me volgen op Pinterest klik dan hier.

bron: kenzas

solesociety

Bron: solesociety.com

Bloglovin

Bron: bloglovin.com

Zo dat was dan de Lentekriebels Tag. Ik vond hem heel leuk om te doen en ik geef hem door aan iedereen. 🙂 Ik nam deze tag over van missmurphy bekijk haar antwoorden ook zeker eens.

X

Jana

Leave a Reply

