Review: tattooforaweek.com

Een tijdje geleden was ik op zoek naar (fake) tattoos en zo kwam ik op tattooforaweek.com. Ik bestelde een stuk of 15 tattoos en betaalde iets van 5 euro (verzending is 1 euro extra en vanaf aankopen van 15 euro is de verzending gratis). Goedkoop dus! Mijn bestelling kwam binnen na 3 dagen. (woensdag besteld, vrijdag binnen) De tattoos waren wel wat kleiner dan ik had verwacht maar ik kreeg er wel 1 gratis bij, niet de mooiste, maar gratis is altijd leuk!

FotoFlexer_Photo2

Dit is de gratis tattoo, hij is vrij groot: 4 op 2 cm. Ik heb geprobeerd om de ‘lijm’ niet op beeld te zetten, maar dat is jammer genoeg niet gelukt. Maar in het echt zie je de eerste dag ook zo’n lelijk shimmer velletje. Tattooforaweek.com belooft zoals de naam zegt een tattoo die een week lang blijft zitten. Dat is jammer genoeg niet het geval (ik ben nochtans voorzichtig geweest met het wassen etc.).

Tatttoos blb

Dit is een foto van de eerste dag. Heel de eerste dag is de tattoo er goed opblijven zitten. Ik heb wel het gevoel dat hoe groter je tattoo is hoe groener hij wordt, nogal raar,niet? Ik was eigenlijk van plan om een foto te nemen van de tattoo op de 1e, 3e en 7e dag van de week. Dat was niet eens nodig want na de derde dag waren er alleen nog maar wat stipjes over, dus tot de 7e dag zal hij zeker niet blijven zitten. Ik moet toegeven dat ik de 2e dag wel ben gaan zwemmen en dat hij na het zwemmen, er al voor de helft niet meer op zat. Het zwemmen kan de slijtage van de tattoo beïnvloed hebben, maar van een tattoo die 7 dagen zou moeten blijven zitten, zou je toch verwachten dat hij een zwempartijtje overleeft.

De tattoos blijven dus zeker geen 7 dagen zitten ( 2 dagen max) maar ik vind ze alsnog leuk voor een dagje. Waar kopen jullie je (fake) tattoos?

X

Jana

Leave a Reply

