Vermaandag Fiellle

Fiellle

Het duurde even voordat ik het besefte, maar vandaag is mijn blog precies 1 maand oud! Omdat het niet echt een verjaardag is, noemde ik dit artikel maar ‘vermaandag’ Fiellle.

Vier weken geleden postte ik mijn eerste blogpost en ik was superblij en verrast toen ik de volgende dag keek naar mijn statistieken en ontdekte dat er iemand mijn artikel aangeklikt en waarschijnlijk ook gelezen had. Nu zullen jullie dat waarschijnlijk niet zo speciaal vinden, maar ik dacht altijd dat het wel een jaartje duurde voordat er ook maar iemand (die je niet kent) naar je blog kwam kijken. Niet dus! Sindsdien krijg ik af en toe ook een reactie op mijn blogposts en dat vind ik al helemaal te gek.

Vandaag staan er 11 artikelen online en volgens mij is dit by far het langste dat ik een blog of YouTube-kanaal volhield. Begrijp me niet verkeerd, ik hield en hou van bloggen, maar ik had altijd te weinig ideeën en dan leek me het beter om mijn blog of YT-kanaal te verwijderen.

Wees gerust, voorlopig heb ik nog ideeën genoeg voor Fiellle. Ik ga er dus nog een tijdje mee door en ik hoop jou ook vaker op deze blog terug te vinden! 🙂

X

Jana

2 thoughts on “Vermaandag Fiellle

Leave a Reply

