Monthly Music | Mei #1

tumblr_static_music-is-my-life-68147063196

Hi. Ik begin vandaag een nieuwe serie op Fiellle. Hierin deel ik elke maand een aantal van mijn favorite songs met jullie. Ik probeer om elke keer niet al te bekende nummers te kiezen, maar dat weet je nooit helemaal zeker. Laten we maar beginnen!

1. Jealous ~ Labrinth Dit is voor mij dé comeback van Labrinth. Na een aantal jaar (je kent hem waarschijnlijk wel nog van Beneath Your Beautiful met Emili Sandé), kwam dit nieuwe nummer uit. Dat dacht ik toch, want blijkbaar kwam dit liedje al uit in oktober. Oeps. Ik vind het alleszins een prachtig nummer en het raakt mij soms zelfs zo hard dat ik begin te wenen.

2. Uncover ~ Zara Larsson Waarschijnlijk kende je dit liedje al van de radio. Het is een leuk liedje van een vrij onbekende zangeres. Ik vind dat haar stem wel wat weg heeft van die van Rihanna.

tumblr_mbvpt3n5aF1ra3r0jo1_500

3. Ayo ~ Chris Brown, Tyga Als je van Urban music houd dan is deze zeker iets voor jou. Ik heb het sowieso wel voor Chris.

4. Yours ~ Ella Henderson Even terug een rustiger nummertje. Ella werd bekent met Ghost, dit nummer kwam volgens mij eerder uit en is zeker de moeite om is naar te luisteren.

tumblr_ni116xcCYd1u6zknao1_500

5. Where Are Ü Now ~ Skrillex and Duplo feat. Justin Bieber Dit is een leuk nummer om af te sluiten. Het heeft een goeie beat van Skrillex en Duplo en de stem van Justin maakt het helemaal af. Ik word er helemaal vrolijk van.

Dit waren mijn favoriete songs van het moment. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad. Wat zijn bij jullie de liedjes die constant on repeat staan?

X

Jana

Een gedachte over “Monthly Music | Mei #1

Geef een reactie

