Disney: Bath & Body

3 disney

Een tijdje geleden kwam mijn broertje af met een cadeautje, deze schattige Disney Bath & Body set. Hij had het gevonden in zijn klas en de verpakking was nog toe, dus heeft hij het meegenomen voor mij. Hoe lief!

P1030747Volgens mij komen ze gewoon uit de Disney Hotels, maar kijk eens hoe schattig ze wel niet zijn, vooral die dopjes!

3 kleindeel

De set bevat een body balm, douche gel en een shampoo. Elk flesje bevat 37 ml en je doet er ongeveer 4 bad-en verzorgingsbeurten mee. De shampoo en douche gel hebben een vrolijk blauw kleurtje. ­čÖé De geur valt me wel een beetje tegen, hij ruikt namelijk een beetje naar bellenblaaszeep en dat is nou niet bepaald mijn geur.

Ik was blij verrast met dit kleine cadeautje en elke keer als ik ze zie word ik er vrolijk van. Daarom dacht ik sharen die happiness! Bij deze…

X

Jana

Leave a Reply

