New in: Stripes

P1030723 bewerkt

Ik was al een tijdje op zoek naar een gestreept shirt. Liefst een witte crop top met zwarte of donkerblauwe streepjes. Een week geleden gingen mijn vader en broer naar Rome en ik vroeg hen om voor mij zo’n shirt mee te brengen. Het is niet echt een souvenir, of iets typisch van daar, maar wel iets waar ik echt blij mee ben en wat ik kan gebruiken.

Ik weet het, het is niet altijd zo slim om je vader kleding te laten kopen. Maar hierbij had ik het gevoel dat er niet zo veel mis kon gaan.

bewerkt shirt

Dit is ze dan! Het is er één met blauwe streepjes, niet helemaal donker maar iets tussenin. Hij is erg cropped (hij komt tot net boven mijn navel) en is dus niet zo geschikt voor school, maar wel leuk voor in de zomer. Hij heeft een wijde, ronde hals (breder dan de meeste modellen) en valt slank.

Ze hebben hem gevonden bij de H&M en hij koste 13,95. Best oké, voor een shirt. Ik  ben er alleszins heel blij mee! Wat krijgen jullie graag als ‘souvenir’?

X

Jana

Leave a Reply

