Hello June

large

Eindelijk Juni! Mei duurde ongelofelijk lang naar mijn gevoel. En eerlijk gezegd kan ik al niet wachten tot het Juli is. Vakantie! 🙂

Eerst heb ik nog wat examens, ik begin de 15de. Ik zeg het jullie maar meteen, het zou best kunnen dat ik in die periode wat minder artikelen plaatst, maar dat is natuurlijk omdat ik moet studeren. (Al zou ik veel liever bloggen!) Maar ik zal mijn best doen om zo veel mogelijk artikels op voorhand te schrijven of is als ik pauze heb.

Vanaf de 23e ben ik vrij en ga ik behalve uitrusten, genieten van het warme weer, ijsjes eten,… niet zo veel meer doen. Ik ga wel nog een dagje naar Walibi met vriendinnen en de laatste dagen van Juni naar Nederland. En daarna… zomervakantie! 🙂

Maar wat ben ik nu al bezig over de zomervakantie, als Juni nog niet eens goed en wel begonnen is. Laten we maar eerst beginnen met die examens…

Wat zijn jullie plannen voor Juni?

X

Jana

Geef een reactie

