Monthly Music | Juni #2

tumblr_static_5akp82lxpg8w8ks084gwgk80sWe zijn al weer Juni, dus dat betekend een nieuwe Monthly Music! Uiteraard heb ik ook deze maand, weer veel naar muziek geluisterd. Hieronder vind je mijn favorites. Trouwens alles in het blauw is klikbaar en zo kan je het liedje meteen beluisteren.

1. She Bad ~ Cameron Dallas Amai, dit liedje heb ik echt helemaal blauw gedraaid. Vooral afgelopen zaterdag dan, toen heb ik dit liedje, zonder overdrijven, 30 keer na elkaar beluisterd. Cam is een 22-jarige Amerikaanse YouTuber en onlangs bracht hij dit liedje uit. Zalig liedje!

2. Miley Cyrus ~ No Freedom Een jaar of twee geleden nam Miley een aantal covers op onder de naam ”The backyard session”, toen was mijn absolute favoriet Jolene. Nu heeft ze “The backyard sessions (part 2) en dit keer is dit mijn all-time favorite!

tumblr_static_a6sabwgubi80gsocswkwcok04

3. Fetty Wrap ~ Trap Queen Een super leuk liedje, met een naam die je toch niet gaat onthouden (ik weet niet eens echt zeker wat nu de titel is en wat de artiest, lol) en een speciale videoclip. Gewoon eens beluisteren en bekijken, zou ik zeggen!

4. Shakira ~ Whenever, Wherever Dit liedje is eigenlijk al verschrikkelijk oud, van 2009, maar ik hoorde het onlangs nog is op de radio. Ik werd er meteen vrolijk van en ik vind het een echt vakantie liedje. Daar zullen de exotische roots en uitspraak van Shakira, ook wel voor iets tussen zitten!

tumblr_static_original

5. Shawn Mendes ~ Stitches Ik kende Shawn alleen van naam en ik dacht eerlijk gezegd dat hij ook een YouTuber was. Fout gedacht, Mendes is een 16-jarige (!) Amerikaanse singer-songwriter. Dit liedje is echt heaven en ik zal waarschijnlijk nog een tijdje na zitten te denken, aan wie zijn mooie stem mij doet denken!

Deze liedjes stonden bij deze maand constant on repeat, welke waren dat bij jullie?

X

Jana

One thought on “Monthly Music | Juni #2

Leave a Reply

