Catrice Lashes To Kill Eye-opening Effect Mascara

volledig bewerktt

Ik heb deze mascara al een tijdje, maar pas deze week is het een nieuwe favoriet geworden. De verpakking is vrij groot en chic zwart met gouden streepjes. I like it.

borstel bewerkt

Geen speciaal maar wel een fijn borsteltje.

zonder bewerktmet bewerkt

Links: geen mascara. Rechts: mascara en wimpers gekruld (NYC). 

De mascara belooft ultra dikke, lange, dramatische, gekrulde wimpers en heldere ogen in enkele seconden. Hij geeft inderdaad meteen een heldere blik en de lange wimpers zijn vanzelfsprekend. Krullen doet ie niet echt, dus ik gebruik hem altijd in combinatie met een wimperkruller. Af en toe heb je wel eens een klonter (hoe ouder de mascara wordt hoe meer), maar dat valt best mee. Nou, ik hou niet zo van dramatic eyes en gebruik hem gewoon voor mijn daily look, dus heb ik hem ook niet zo dik aangebracht.

blabal

Full-face met mascara. 

Zoals je ziet, is het niet zo’n opvallende mascara, maar voor een dagelijkse look werkt hij prima. Hij bevat 10ml en kost 4.45 euro. Budget dus!

Kennen jullie deze al?

X

Jana

Een gedachte over “Catrice Lashes To Kill Eye-opening Effect Mascara

Geef een reactie

