Tag | 15 dingen die niemand je vraagt

Het was alweer een tijdje geleden dat ik nog een tag heb ingevuld. Dus ging ik op zoek naar leuke tags op het net en ik vond deze. De naam zegt het eigenlijk zelf al, het zijn 15 -soms nogal rare- vragen die normaal niemand aan je vraagt. Lees verder voor mijn antwoorden. 

there-is-no-stupid-question-stupid-people-dont-ask-questions

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht? Toe, open mogen ze nooit zijn, veel te bang dat er iemand in of uit kruipt. Echt niet normaal! Al past er theoretisch gezien helemaal niemand in, maar je weet nooit natuurlijk. Toe dus.

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels? Tuurlijk, wie niet? Even dat gevoel dat je iets fout doet, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet doet. Heerlijk! Al ruiken ze meestal wel verschrikkelijk naar bellenblazers!

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt? Nee. Normaal zou ik nu zeggen ‘wie zou dat nu doen?’ maar aangezien mijn moeder dat eens heeft gedaan en dat bordje nu mooi boven het kippenhok hangt, zeg ik maar niks.

4. Gebruik je to-do lijstjes? Hangt ervan af. Er zijn zo periodes waarin ik het doe, eigenlijk vooral omdat ik het er leuk vind uitzien, maar erg lang hou ik het nooit vol.

5. Heb je sproeten? Ja! In de zomer lijkt mijn gezicht alleen maar een beetje bruin door de vele sproeten op mijn gezicht. Want verder ben ik een echte melkfles.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast? Waarschijnlijk wel.

7. Hoe groot is je bed? Een gewoon eenpersoonsbed. Al wil ik al best lang 1 tussenin (1.5) of neem anders maar gewoon een tweepersoonsbed. Zalig!

8. Ben je lui? Ja, best wel. Liever een avondje film kijken met een zak chips, dan een rondje gaan lopen. Maar ook op andere vlakken ben ik wel wat lui.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert? Aan mezelf, of aan het feit dat ik niet kan schrijven met muziek. EN aan het feit dat ik niet zo’n mooie foto’s kan maken als Vera Camilla. Kijk is naar de foto hieronder…

achtergrond_15

We zullen het maar op de camera steken zeker.

10. Kauw je op pennen en potloden? Ja, verschrikkelijk. Op mijn eigen pennen vind ik het niet zo erg. Maar het gebeurt ook wel eens dat ik er 1 leen van iemand anders en er dan onbewust begin op te sabbelen. Of dat ik iets toon op iemand zijn blad en dat er zo’n mooie speeksellijn blijft staan.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was? Nee, niks voor mij. Ben ik trouwens nog steeds klein?

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms? Nee, hou er niet zo van, nooit gedaan trouwens. Alleen Frozen is een uitzondering.

13. Tel je de treden als je de trap op loopt? Nee, nooit. Volgens mij deed ik het vroeger wel als ik een gebouw met een lange trap bezocht.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is? Ja, volgens mij best wel vaak. Ik hoor soms ook muziek als er nergens muziek is.

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken? Uhm, nee! Zou er ook totaal niets aan hebben, nog geen auto namelijk. Iets te jong!

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden, iedereen is vrij om hem over te nemen.

X

Jana

Geef een reactie

