H&M Nailpolish: Confetti Rain & Just Blue Much

samen

Onlangs kocht ik bij de H&M deze 2 lakjes. Ze zagen er super schattig uit en ik had nog nooit lakjes van de H&M geprobeerd. Ik kwam thuis met deze glitters en maakte er direct foto’s van. 

ja roos eerstroos tweedeja roos 2

Confetti Rain (+ witte nagellak: OSLD)

Eerst en vooral moet ik even zeggen dat Confetti Rain heel slecht op beeld te brengen is en dat hij er in het echt dus een pak beter uitziet. In de nagellak zitten trouwens ook witte glitters, maar die zie je uiteraard niet door de witte lak, dom van mij. Zoals bij de meeste glitter nagellak duurt het even voordat je genoeg glitters op je nagel hebt. Op deze foto draag ik 2 laagjes en je hebt nog steeds niet zo veel glitters. Ik vind het wel een ontzettend lieve, leuke kleur en hij droogt snel op. Pluspunt!blauw 2de

Just Blue Much (+ Confetti Rain & witte lak (OSLD))

Wauw, wat een mooie glitters! Ik heb deze gewoon over de andere glitter nagellak gelakt, omdat ik te lui was om alles opnieuw te lakken. Ik geef het maar meteen eerlijk toe! Just Blue Much bevat blauwe, groene, zilveren en zelfs gouden glitters. Een echte partyknaller! De lak heeft zelf al een lichte blauwe kleur, niet erg, maar wel handig om op voorhand te weten!

Ze bevatten 5 ml en kosten allebei 2.99 bij H&M. Fijne lakjes!

X

Jana

Leave a Reply

