Vakantie

Hi. Ik weet dat ik een tijdje niets gepost heb. Sorry daarvoor, maar ik had examens en dus niet veel tijd. Gelukkig zijn mijn examens nu gedaan! 🙂

Heb nu een weekje vakantie, maar moet dinsdag weer even naar school voor de uitslag. En daarna… 2 maanden vakantie! Eindelijk! Ik kijk er al lang naar uit en mijn vakantie is dan ook vrij vol gepland. Ik ga een weekje naar Ibiza, 10 dagen op kamp met school, een tijdje naar zee, wat afspreken en niet te vergeten… mijn verjaardag! Voor ik het weet is de vakantie alweer voorbij.

ibiza

Maar aangezien het vakantie is, heb ik redelijk veel tijd om aan mijn blog te werken. Er komen zeker nog een aantal leuke artikels online binnenkort.

Wat ga jij doen deze vakantie? 

X

Jana

Geef een reactie

