Mijn bucket list

images

Eerlijk gezegd, heb ik niet echt een bucketlist -een lijst met dingen die je wil doen voor je sterft-, in mijn hoofd wel, maar niet op papier. Tijd om het toch is op te schrijven, want anders vergeet ik de helft.

1. Ik zou zo graag is naar een yoghurt bar gaan. In Nederland zie je ze redelijk veel en het ziet er zo lekker uit met al die toppings. Maar volgens mij lust ik niet eens yoghurtijs. Handig, Jana, handig…

2. New York een keertje bezoeken en er het liefst nog blijven ook. Het is een cliché, ik weet het, maar toch, ja sorry…

new-york-skyline-drawing-218

3. Coachella is een festival in California (de reden waarom het niet snel zal gebeuren is bij deze al duidelijk) en er treden artiesten op zoals: Beyoncé, Drake, Eminem, Nicki Minaj… Hier droom ik al jaren van.

I

4. Een vrijwilligersreis maken. Ik zou graag naar een land gaan, waar ik wat kan gaan helpen. Ik ben er naar mijn gevoel nu nog iets te jong voor, maar later wil ik het zeker doen. Ik weet niet of ik het echt leuk zou vinden, maar gewoon voor de ervaring en om te helpen vind ik het al de moeite waard.

5. Gelukkig sterven. Deze is misschien een beetje raar. Maar ik zou niets liever hebben, dan dat ik sterf op een moment dat ik mij intens gelukkig voel.

Dit zijn natuurlijk niet de enige dingen die op mijn bucket list staan, maar anders wordt het een te lang artikel. Als jullie dit leuk vinden, wil ik zeker nog een deel 2 maken.

Wat willen jullie nog doen voor je dood gaat? 

X

Jana

Geef een reactie

