Daily Look

Ik had eerlijk gezegd niet zo veel inspiratie voor een blogpost, dus besloot ik om de producten die ik (dagelijks) gebruik te tonen. Nu gebruik ik meer dan de helft van de tijd helemaal geen make-up, maar op de dagen dat ik het wel doe, zijn dit de producten waar ik meestal naar grijp. 

alles

Hier zie je alle producten, niet erg veel.

P1030707

Dit is alle oogmake-up. Eerst borstel ik even mijn wenkbrauwen door met een wenkbrauwborsteltje van Catrice. Hiervoor kan je ook gewoon een schoon mascaraborsteltje gebruiken. Daarna krul ik mijn wimpers met de wimperkruller van NYC. (Van beide producten weet ik de exacte namen niet, maar volgens mij is er telkens maar 1 verkrijgbaar.) Als laatste breng ik de Catrice Lashes To Kill Eye-opening Effect mascara aan op mijn bovenste wimpers. Een review daarover vind je hier.

lippen

Op mijn lippen smeer ik eerst een lippenbalsem (Labello Vitamin Shake (acai bes en wilde appel)) als verzorging. Aangezien deze balsem ook wat kleur afgeeft, dep ik de kleur er voor het aanbrengen van mijn lipgloss lichtjes af. Daarna smeer ik een nude lipgloss op, meestal de Essence XXXL Nude Lipgloss Taste the Sweets.

anders

Dit hoort niet echt bij men dagelijkse make-up look, maar gebruik ik ook elke dag. Een Nivea oogmake-up remover, om mijn make-up er voor het slapen af te halen (belangrijk!) en een pincet, om af en toe wat onnodige haartjes weg te halen.

Dit zijn de producten die ik nu regelmatig gebruik, maar dit veranderd nogal vaak.

Waaruit bestaat jullie daily look?

X

Jana

Leave a Reply

