Geen blogposts

Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd steeds meer artikels schrijf, waarin ik me veronderschuldig voor de tijd dat er niets online kwam, dan wat anders. Jammer natuurlijk, maar ik neem het mezelf niet meer kwalijk als ik een postdag oversla.

DSC02164DSC02166

Ik had eerst examens daarna naar Nederland, even thuis en nu was ik weer een week weg naar Duitsland en het wordt er niet beter op. Morgen (woensdag) vertrek ik namelijk voor een week naar Ibiza. Ik hoop dat jullie wel begrijpen, dat ik weinig of geen artikels schrijf op vakantie. Ik steek namelijk best wel veel tijd in een blogpost en op een reis word er (o.a) van mijn familie verwacht dat mijn tijd daar niet ( al te veel) naar toegaat.

X

Jana

Geef een reactie

