Ibiza | Deel 1

P1030897 Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik nu een weekje in Ibiza. Het leek mij leuk om wat over mijn vakantie te schrijven, maar vooral veel foto’s te plaatsen. Vandaag doe ik dag 1 en 2, maar of ik echt over alle dagen ga schrijven, dat zie ik nog wel. Ik was eerst ook van plan om outfit foto’s te maken, maar aangezien ik praktisch de hele dag in bikini rondloop, of in zoiets: P1030940 vind ik dat niet zo nuttig (het zou er nogal raar uitzien ook). Laten we maar beginnen.

Dag 1: Woensdag

Woensdagvoormiddag vertrok ik naar de luchthaven voor een vlucht van 2,5 uur rechtstreeks naar Ibiza. We hadden wat vertraging dus het kwam uit op ongeveer 3 uur. Daarna reden we (ik ben trouwens met mijn familie op vakantie) met een busje naar het deel waar ons hotel ligt namelijk: Santa Eulalia del Rio.

Santa Eulalia del Rio is niet het fuifgedeelte van Ibiza, maar onderweg zag ik wel heel veel affiches voor o.a. Martin Garrix, Dimitri Vegas & Like Mike, David Guetta, Avicii,… Supergaaf! ‘s Avonds aten we nog wat in het hotel en toen was de dag alweer om.

Dag 2: Donderdag

Aangezien er in het hotel ook heel wat te doen is, bleven we de eerste echte dag in het hotel (en aan het strand). We logeren in Cala Pada Magic Life. Ik verbleef eerder al in een Magic Life (in Turkije) en vond dat toen zeer fijn, een aanrader! Ik vind het niet zo nuttig om foto’s van de kamer, huisje, restaurant,… te laten zien, aangezien je die ook gewoon op hun site vind. Maar dit is het uitzicht vanuit het balkon: P1030878P1030880God, wat hou ik van palmbomen. Het is hier trouwens gemiddeld 30 graden, net niet te warm dus. Ik heb wat beachvolleybal gespeeld (nog een sport waar ik niks van kan), gezwommen in het zwembad,… In de namiddag gingen we naar de zee, die ongeveer 100m van het hotel ligt, handig!

P1030906P1030909P1030918

Op de laatste foto zie je trouwens heel goed hoe helder het water is. Als er geen golven zijn kan je er gewoon helemaal doorkijken. Supergaaf! Dieper de zee in heb je wel wat rotsen en enorm veel wier op de bodem.

P1030887

Dit is trouwens wat ik het meest doe aan zee, gewoon wat ronddobberen op een luchtmatras. Zalig!

P1030945P1030933

Die laatste foto heb ik er even bij gedaan om meteen een nieuwe favoriet te delen. Op mijn lippen heb ik namelijk de Babylips Pink Punch. Hij is erg roze, dus normaal vind ik hem een beetje te opvallend. Maar deze vakantie draag ik hem de hele tijd, hij ruikt erg tropisch en werkt nog verzorgend ook. Topper!

Daarna zijn we zoals gewoonlijk nog wat gaan eten en een show gekeken in het amfitheater van het hotel. Slapen gaat wel moeilijk met die muziek, maar dat zal wel wennen.

Hoe is jullie vakantie? 

X

Jana

One thought on “Ibiza | Deel 1

Leave a Reply

