Tag | 25 questions

Hi. Vandaag kwam normaal de Montly Music van deze maand online. Maar ik kwam deze leuke tag tegen en ik ben van mening dat een tag spontaan moet zijn en je die best niet op voorhand schrijft. Vandaar dat ik alle ingeplande posts even aan de kant schuif (don’t worry, ze komen er nog aan) en de vragen van de 25 questions tag beantwoord.

1. HEB JE HUISDIEREN?

Ja, 1 lieve kat Silke en 3 kippen (en tellen vissen ook mee?).

2. NOEM 3 DINGEN DIE HET DICHTSTBIJ JE ZIJN

Laptop, oortjes en mijn camera.  Zo gaat het meestal als ik een blogpost schrijf. Lekker basic en overzichtelijk.

3. HOE IS HET WEER NU?

P1000048

Somber, grijze lucht, veel wolken, soms wat regen, somber. Typisch Belgisch zomerweer, jammer genoeg. En dan te bedenken dat het enkele dagen geleden, nog schitterend weer was.

4. RIJ JE? EN ZO JA, HEB JE WEL EENS EEN ONGELUK GEHAD?

Nee en nee.

5. HOE LAAT WAS JE VANOCHTEND WAKKER?

Ik ben er niet zo zeker van, maar volgens mij was ik om half zeven al wakker, maar ben pas om half acht opgestaan. Ik ben geen goede slaper en al zeker geen uitslaper.

6. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEDOUCHT?

3 weken geleden? Haha,nee. Echt uitgebreid douchen, doe ik niet vaak, maar ik was me elke ochtend wel even snel.

7. WAT IS DE LAATSTE FILM DIE JE HEBT GEZIEN?

cinderella_poster_main_a_l_1Nu ben ik Cinderella aan het kijken, maar die ben ik pas begonnen, dus ik weet niet of dat meetelt. De laatste film die ik heb afgekeken is The Age of Adaline. Ik keek hem de 25ste in de bioscoop. Wat een mooie film, een review daarover (en over nog 2 andere films) komt normaal vrijdag online.

8. WAT STAAT ER IN JE LAATSTE SMSJE?

Misschien klinkt dit als een heel flauw excuus, maar ik heb geen smsjes. Ik verwijder ze namelijk meteen, omdat ik ze anders te vaak ga bekijken en woorden te letterlijk ga nemen, verkeerd ga interpreteren,… Een ambetante eigenschap van mij.

9. WAT IS JE RINGTONE?

Mijn ringtone is zo’n een old school belletje. Wreed irritant, maar dan merk ik het meestal wel op als hij afgaat. Al word ik niet zo vaak opgebeld.

10. BEN JE WEL EENS IN EEN ANDER LAND GEWEEST?

onderweg 3

Jazeker! Een lijstje? Nederland, Duitsland, Marokko, Turkije, Djerba, Tunesië, Egypte, Ibiza (mijn belevingen in Ibiza vind je hier (Ibiza | Deel 1) en hier (Ibiza | Deel 2), Frankrijk, Griekenland,  Engeland, Luxemburg. Misschien zijn er nog, maar voorlopig hou ik het hier bij.

11. HOU JE VAN SUSHI?

Geen idee, ik vind het er wel lekker uitzien, maar heb het nog nooit gegeten. Voorlopig ook niet van plan, want ik ben een vegetariër en eet dus geen levende wezens.

12. WAAR DOE JE BOODSCHAPPEN?

Ik doe meestal zelf geen boodschappen, maar de meeste boodschappen gebeuren bij ons in de Carrefour.

13. HEB JE OOIT MEDICIJNEN GESLIKT OM EERDER IN SLAAP TE VALLEN?

Nee, misschien doe ik het later wel, want zoals ik al zei, ik ben een slechte slaper.

14. HOEVEEL BROERS EN ZUSSEN HEB JE?

2 broers, 1 oudere van 16 (zo goed als 17) en een jongere van 12 (?). Ik vind het verschrikkelijk maar hier twijfel ik oprecht over. Vind het moeilijk omdat hij een jaartje heeft overgeslagen en dan raak ik helemaal in de war. Maar ik ben er overigens nu wel vrij zeker van dat het 12 is.

15. HEB JE EEN COMPUTER OF LAPTOP?

Geen eigen computer of laptop. Maar we hebben er wel genoeg, zodat iedereen praktisch wel eentje voor zichzelf zou kunnen hebben.

16. HOE OUD WORD JE OP JE VOLGENDE VERJAARDAG?

P1000040

Ik ben afgelopen vrijdag pas verjaard, maar 24 juli, volgend jaar, word ik 16. Ik blijf dus nog tijdje 15.

17. DRAAG JE EEN BRIL OF LENZEN?

Nee en ik zou dat heel graag zo houden. Hoe irritant dat ook mag zijn, als ik ooit niet meer goed zou zien, zou ik steevast lenzen kiezen. Ik zou jullie echt nachtmerries bezorgen met een bril.

18. VERF JE JE HAAR?

Nee, nog steeds mijn natuurlijke haarkleur, namelijk donkerbruin.

19. WAT BEN JE VAN PLAN VANDAAG TE GAAN DOEN?

Ik ga waarschijnlijk eerst de film Cinderella afkijken, nog wat foto’s maken, naar de tandarts gaan en daarna nog wat gaan shoppen in Antwerpen. Yeey!

20. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEHUILD?

Afgelopen nacht nog. Geen verdere informatie, want het was nogal belachelijk.

21. WAT IS JE FAVORIETE PIZZABELEG?

Quotation-Kevin-James-funny-world-Meetville-Quotes-26271

Ik vind diepvriespizza’s eigenlijk echt het lekkerst en meestal ga ik dan voor de mozarella/pesto variant. In een pizzeria kies ik meestal een pizza met gegrilde aubergines en courgettes.

22. EET JE LIEVER EEN HAMBURGER OF EEN CHEESEBURGER?

Bij een cheeseburger heb je toch ook vlees, niet? In dat geval, geen van beiden, want nogmaals, ik eet geen vlees noch vis.

23. HEB JE WEL EENS EEN NACHT DOORGEHAALD?

Nee, wel al meer dan eens geprobeerd, maar ik voel me na een tijdje zo mottig, dat ik niet meer kan wakker blijven. Ik herinner me nog dat we vroeger in het lager, altijd afspraken dat we de laatste nacht, na de fuif, van ons schoolreisje, nachtje door zouden doen. Je kent het wel, iedereen valt na 10 min in slaap en ik bleef alleen wakker over (deels omdat ik niet kon slapen door het gesnurk van de anderen).

24. WAT IS DE KLEUR VAN JE OGEN?

met bewerkt

Vrij duidelijk, blauw, altijd al geweest. Al zou ik op zich best wel graag bruine ogen hebben, vraag me niet waarom.

25. KEN JE HET VERSCHIL TUSSEN PEPSI EN COCA COLA?

 Nee, totaal niet. Misschien bevat Pepsi minder prik? Echt geen idee. Zolang het lekker smaakt vind ik alles prima.

Ik vond deze tag heel leuk om in te vullen en ik hoop dat jullie hem ook leuk vonden om te lezen. Iedereen is vrij om hem over te nemen.

Kennen jullie het verschil tussen Pepsi en Coca Cola? Wil ik eigenlijk oprecht weten, want ik vraag me af of er wel een verschil is en wat dan?

X

Jana

Geplaatst in Tag

2 gedachtes over “Tag | 25 questions

Geef een reactie

