Monthly Music | Juli #3

Erg veel heb ik deze maand niet naar muziek geluisterd en de nieuwe favorieten kwamen dan ook pas tegen het einde van juli. Lees verder om ze te weten te komen. 

(alle titels zijn klikbaar)

1. Cool for the Summer ~ Demi Lovato

Het was een tijdje aftellen naar deze nieuwe van Demi, maar toen het eindelijk uitkwam werd het meteen 1 van mijn favorieten. Het liedje is perfect voor de zomer (alleen de titel al!) en Demi blijft mijn biggest girlcrush.

tumblr_mh8qvh5EKH1s1q4wbo1_500_large

2. Ghost ~ Halsey

Halsey kende ik eerlijk gezegd nog niet, maar na wat opzoeken bleek dat vrij normaal, aangezien haar eerste album pas in augustus uitkomt. Volgens mij is dit zelfs haar eerste single, direct een schot in de roos! Mij doet ze in de videoclip een beetje denken aan Sia, al komt dat waarschijnlijk puur door het haar. Zeker de moeite om eens te bekijken.

3. Flashlight ~ Jessie J / Pitch Perfect 2, acapella gecoverd door Megan Nicole

De film heb ik nog niet gezien, maar van het liedje ben ik al helemaal fan. Zeker in de acapella versie van Megan Nicole. Ik vind de videoclip ook erg mooi gemaakt, omdat elk geluid voorgesteld wordt door een andere Nicole. Moeilijk om uit te leggen, maar als je de clip bekijkt, begrijp je zeker wat ik bedoel.

e023963ef3d1e5c55825877685d92616

4. +1 ~ Martin Solveig (feat. Sam White)

Niet veel over te zeggen, gewoon een nieuwe topper van Martin!

5. She’s Kinda Hot ~ 5 Seconds Of Summer

Een echte fangirl ben ik niet, maar ik heb toch een kleine liefde voor de liedjes van 5sos. Ze zijn meestal net wat ruiger, dan die van de gemiddelde boyband en daar hou ik wel van. Blij dat ik dit liedje ben tegengekomen!

990912a57a37c15f34207c126ac68fad

Dit waren alweer mijn favoriete voor deze maand! Andere artikels hierover vind je hier (Monthly Music | Juni #2) en hier (Monthly Music | Mei #1).

Naar welke liedjes luister jij op dit moment?

X

Jana

Leave a Reply

