Pictured | Juli ’15

Sinds ik een camera heb, neem ik het liefst overal foto’s van. Daarom leek het me wel leuk, er wat met jullie te delen en zo jullie een kijkje in mijn leven te geven. Ik zal proberen dit elke week te doen, maar of het iets extra’s wordt of gewoon 1 van de 3 wekelijkse artikelen, dat hangt af van de tijd en inspiratie die ik heb. Laten we maar beginnen.

Maandag

P1000125

Van mijn vader kreeg ik voor mijn verjaardag shopping tegoed, dus dat besloot ik maar meteen op te maken. Ik ging winkelen in Antwerpen en kwam tot mijn verbazing maar thuis met 2 stuks, beiden van de F21. Best wel jammer!

Dinsdag

Dinsdag ging ik weer shoppen, naar Brussel en met een vriendin deze keer.

P1000082

P1000079 P1000084Bij Starbucks maken ze er volgens mij een gewoonte van om je naam fout te schrijven. Ach, ze zaten er niet eens zo ver naast…

P1000089Deze mooie ketting vond ik bij de New Look voor maar 4 euro. Heb hem niet gekocht, twijfelde te hard, maar heb daar nu best wel spijt van. Wat vinden jullie? Hij is namelijk best wel opvallend.

Van deze shopping kwam ik wel met zakken vol kleren terug. Ik denk er trouwens aan om een soort shoplog te doen (bvb: wat ik gekocht heb in de zomervakantie), maar is dat niet raar in een blogpost? Let me know!

Woensdag

Woensdag was een vrij rustige dag, ik deed waar ik zin in had en heb daar niet veel over te schrijven.

P1000132

Donderdag

Donderdag een beetje van hetzelfde. Geen verplichtingen…

P1000096 P1000121

Ik at nog een stuk zelfgemaakte speculaastaart met een kiwi en een handvol kruisbessen uit de tuin erbij.

P1000281 P1000287

Ik las ook nog het boek: Modellenleven | Bitter en Glamour van Miranda Hopman. Als je ambitie hebt om het maken in de modellenwereld, raad ik je aan dit boek eerst te lezen. Als je daarna nog steeds model wilt worden, zit je motivatie wel goed, denk ik.

Vrijdag

Op vrijdag liet ik mijn haar eindelijk knippen tot een lob. Hoe het er uitziet, zie je wel nog voorbijkomen op deze blog. 🙂

Ook kocht ik nieuwe schoenen. De converse All Stars in bordeaux, ik heb ze al in het zwart, maar die zijn helemaal versleten.

P1000288

Zaterdag

Zaterdag deed ik in Brussel mee aan een hoogteparcour. Super leuk vind ik dat! P1000260

Zondag

Op het moment dat ik dit schrijf is het zondag en ben ik klaar om te vertrekken naar het straatfestival: Strapatzen, in Wambeek. Sommige acts zijn een beetje kinderachtig, maar hoe later op de avond, hoe beter ze worden. Best wel zin in, dus.

Hier sluit ik de blogpost dan ook af. Ik heb nog maar 1 vraag: hoe was jullie week?

X

Jana

7 thoughts on “Pictured | Juli ’15

Leave a Reply

