Tag | Celebrity

Ik zag deze tag een tijdje geleden op VERSUS A, het kanaal van Vera (Camilla) en Suz (Fashion is a party). Ik klikte al op de video toen ik me bedacht: ” Stop, Jana, dit is een leuke tag om zelf in te vullen!” (Ik bekijk/lees nl. nooit iemand anders zijn antwoorden, voor ik de tag zelf heb ingevuld, omdat ik anders delen van hun antwoorden de mijne maak. En een slechte kopie is voor niemand leuk om te lezen, toch?)

De tag bevat 10 vragen en hij gaat (hoe kan het ook anders) over het hele ‘celebrity-gedoe’. Enjoy!

1. WEKE CELEBRITY ZOU JE WILLEN ZIJN?

i-just-want-to-make-my-music-and-i-want-it-to-stand-on-its-own-quote-1

Over het algemeen spreekt het leven van een celeb me niet erg aan. Waarschijnlijk is het idee van ‘ik-doe-wat-ik-graag-doe-en-verdien-er-pakken-geld-mee’ erg aanlokkelijk, maar ik zou nooit thuishoren in dat wereldje. Er is dus niet direct een celeb waarmee ik zou willen ruilen. Al wil ik wel graag de kleerkast (en de looks) van Shay Mitchell. šŸ˜‰

2. WELKE CELEBRITY ZOU JE NIET WILLEN ZIJN?

In mijn vorige antwoord bleek al dat ik liever helemaal geen celeb wil zijn. Maar geboren worden als lidĀ van een koninklijke familie lijkt me nog erger. Ze moeten zo serieus doen en krijgenĀ een bepaald hokje waar ze heel hun leven in moeten blijven. Je staat ook enkel bekend als jouw functie in de koninklijke familie. Best jammer!

3. MET WELKE CELEB ZOU JE WILLEN DATEN?

Een date hoeft geen jongen te zijn, zeker? In dat geval, Demi Lovato, ik vind haar zo’n interessant, mooi en sterk persoon. Ik zou graag met haar willen praten over haar eetstoornis, haar boek en natuurlijk ook gewoon over de normale dingen in het leven.

P1000443

4. ALS JE PLASTISCHE CHIRURGIE ZOU DOEN, WAT ZOU JE DAN LATEN DOEN?

Over het algemeen heb ik het niet zo voor plastische chirurgie, maar voor gezondheidsredenen of als je je er echt beter door voelt, moet het wel kunnen. Ik ben dus niet direct van plan om iets te laten veranderen aan mijn lichaam. Maar als het echt moet, zou ik gaan voor mijn voeten (ik weet niet eens of dat gaat met plastische chrirugie), ze mogen best wat kleiner zijn.

5.Ā VAN WELKE CELEB WAS JE FAN ALS KIND?

Ben ik als 15-jarige nog steeds een kind?Ā Laten we ervan uitgaan van wel. Als 12-jarige luisterde ik veel naar Taylor Swift, maar ik vond haar na een tijdje een beetje tuttig en saai (sorry!). Nu hou ik van verschillende artiesten zoals Chris Brown, Demi Lovato, Miley Cyrus (die stem!), maar mijn grote liefde blijft toch Justin Bieber.

11760081_809552865824765_5880489211983505563_n

6.Ā HAD JE POSTERS BOVEN JE BED VAN HEM/HAAR?

Oh, ja! Wees gerust, meer dan genoeg! Nog steeds, trouwens.

7.Ā OP WELKE CELEBRITY VIND JE JEZELF LIJKEN?

Goh, moeilijke! Vroeger kreeg ik wel eens te horen dat ik op Birdy leek, waar dat vandaan komt weet ik ook niet, want ik zie totaal geen gelijkenis. Onlangs keken we Pitch Perfect 2 en mijn broer vond dat ik wel wat weghad van Anna Kendrick, maar ook die mening deel ik niet. Ik heb mijn celeb twin nog niet gevonden, vermoed ik.

8. ALS JE OVER DE RODE LOPER ZOU GAAN, VOOR WELKE KLEUR JURK ZOU JE DAN KIEZEN?

Ik zou toch gaan voor rood, denk ik. Of zwart. Ik zou best het patroon willen doorbreken en gaan voor een lekker felle kleur, maar die kleuren staan mij gewoonweg niet. Hieronder een aantal red carpet looks die ik helemaal top vind!

6faffbd42cecebd59a2b43f5a539a53d bbfb9d28e63f606e681cc57643108d65 4b5bd6f1921f7f4b3629adede6d03d41 7de6e7c6b5bd7c2827b170030cb0a2dc

9. WAT IS JE FAVORIETE CELEBRITY KOPPEL?

Emma Stone en Andrew Garfield. Zij zijn zo schattig en grappig samen.

10. WELKE CELEBRITY ZOU JE WILLEN RAAD GEVEN?

Aan Cara Delevigne, dat ze super goed bezig is en vooral zo moet verdergaan. Geweldig hoe zij zich uit het hokje van topmodel aan het sleuren is.

Voila, deze tag zit er alweer op. Nu kan ik eindelijk die video van VERSUS A bekijken, haha. Als jullie deze tag leuk vinden, mag je hem zeker overnemen, het zou wel leuk zijn als je mijn blog en VERSUS A vermeld. Laat zeker ook een linkje achter, zodat ik jullie antwoorden ook kan bekijken.

X

Jana

Posted in Tag

Leave a Reply

