de wereld van tijdschriften

P1000478P1000476Viva La FestivalWINTERBLUEP1000460P1000484

Dit is een vrij random artikel, maar ik nam gisteren een aantal foto’s en ik vond ze er nogal leuk uitzien. Het leek me wel wat om ze met jullie te delen, bij deze…

Ik verbaas me er elke keer weer over hoe mooi de layouts van sommige tijdschriften zijn. Ik blader enorm graag door allerlei tijdschriften, voor inspiratie, maar ook gewoon voor de mooie kleurcombinaties, de leuke indeling en natuurlijk lees ik af en toe ook de teksten.

Veel tijdschriften kunnen mij raken, maar mijn favorieten zijn: CosmoGIRL!, Cosmopolitan en Elle. Natuurlijk hou ik ook van Vogue en dat soort tijdschriften, maar die modereportages bekijk ik op het internet.

P1000474

Veel foto’s, weinig tekst in deze blogpost. Maar dat vind ik ook wel eens leuk.

Lees jij graag tijdschriften? Wat vind je er zo leuk aan? Wat zijn jouw favorieten?

X

Jana

3 thoughts on “de wereld van tijdschriften

Leave a Reply

