Liebster Award

Hi, ik vond gisteren een berichtje in mijn inbox waarin Shannon van alldayshannon me vertelde dat ze me genomineerd had voor de Liebster Award. Super leuk en erg bedankt hiervoor.

My liebster award

Ik kende de Liebster Award (tag) eigenlijk zelf niet, maar blijkbaar is het om andere blogs te ontdekken en moet je eerst 11 vragen beantwoorden en dan er 11 stellen. Meer weet ik er ook niet van.

Ik overloop even met jullie de regels:

1. Bedank degene waardoor jij genomineerd bent.
2. Beantwoord de vragen die je hebt gekregen.
3. Nomineer 11 andere bloggers. (Of minder als je er minder kent.)
4. Bedenk 11 vragen voor degene die jij gaat nomineren.
5. Breng de genomineerde op de hoogte.

Shannon heeft een aantal leuke vragen voor mij bedacht en die ga ik nu beantwoorden

WAT VIND JE VAN MIJN BLOG?

Lieve Shannon, ik moet bekennen dat ik je blog niet kende en dus ook niet echt een mening kan geven. Maar het ziet er erg leuk uit en ik ga zeker de tijd nemen om je blog beter te bekijken.

WAT VIND JE LEUK AAN MIJN BLOG WAARMEE IK ZEKER MOET DOORGAAN?

Ik vind je serie/film review leuk en interessant om te bekijken. En in het algemeen, gewoon verder gaan met bloggen! Ook ontzettend veel respect dat je elke dag 1 (of meerdere) artikels online zet, want daar slaag ik helemaal niet in. 🙂

WAT MIST ER AAN MIJN BLOG?

Misschien nog wat meer persoonlijkere artikelen? Maar nogmaals, ik ben nieuw op jou blog en wat geeft mij dan het recht om daar nu al over te oordelen.

WAAROM BEN JE BEGONNEN MET BLOGGEN?

Ik ben ondertussen toch al weer een half jaar blogger en ik begon er toen gewoon mee omdat ik zin had om wat te schrijven. Ik had daarvoor al een paar blogs, maar de ideeën bleven weg, ik hield het niet vol en stopte met schrijven. Een tijdje later miste ik het schrijven toch wel en zo ontstond Fiellle. 🙂

WAT MAAKT JOU GELUKKIG?

Ik maakte hier al eerder een post over, om die te bekijken klik je hier.

WIE IS JOU GROOTSTE INSPIRATIE/IDOOL EN WAAROM?

Demi8Lovato-630x420Demi Lovato. Het is erg inspirerend om te zien hoe zij al zo veel heeft meegemaakt en er sterker is uitgekomen (oh, cliché, cliché). Maar ik vind het vooral mooi om te zien hoe ze haar kracht doorgeeft aan anderen via boeken en liedjes.

WAT IS HET EERSTE WAT JE DOET ALS JE WAKKER WORD?

Nachtbeugel uitdoen. Lekker interessant, maar het is nu eenmaal zo.

WAT MAG ER NIET ONTBREKEN IN JOU KLEDINGKAST?

Een mooie jeans. Vrij voor de hand liggend en basic, maar dat is nu juist het handige van een jeans, je kan hem bij zo veel aandoen.

WAT IS JE FAVORIETE SERIE?

Vroeger keek ik enorm graag naar Pretty Little Liars, maar nu zit ik toch al een tijdje vast in seizoen 3, haha. De laatste tijd vind ik Orange Is the New Black erg leuk, aanrader!

BEN JE EEN KOFFIE -OF THEEMENS?

Absoluut thee. Ik drink elke ochtend een kopje thee en koffie lust ik alleen als in ‘icecafé’. Thee dus.

WAT IS JE FAVORIETE FILM?

Goh, moeilijke! Ik vind de meeste films wel leuk om te kijken en een echte favoriet heb ik dan ook niet.

Dit waren de vragen die ik moest beantwoorden. Nu is het aan mij om enkele bloggers te nomineren. (Aangezien ik niet erg veel bloggers volg, neem ik ook een paar van mijn volgers.)

Mijn vragen voor jullie zijn:

  1. Wat vind je van mijn blog?
  2. Wat vind je leuk aan mijn blog waar ik zeker mee door moet gaan?
  3. Wat mist er aan mijn blog en zou ik moeten toevoegen?
  4. Waarom ben je begonnen met bloggen?
  5. Wie zou je graag nog eens ontmoeten?
  6. Met wie zou je nog een blogpost willen schrijven?
  7. Waar zie je jezelf over 5 jaar?
  8. Avondje uit of een film in de bioscoop?
  9. Wat mis je op deze wereld?
  10. Wie is je favoriete acteur?
  11. Wat zou je nog graag willen doen?

Dit is dan alweer het einde van de Liebster Award Tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

X

Jana

7 gedachtes over “Liebster Award

Geef een reactie

