Monthly Music | September #4

P1000841

Alweer een tijdje geleden dat ik nog een Monthly Music online gooide (niet meer dan 2 maanden, maar toch), dus dan begin ik maar te schrijven aan een nieuwe editie. Deze maand heb ik ongelofelijk veel toffe nummers ontdekt en de leukste 5 deel ik graag met jullie. Alle titels zijn klikbaar, zodat je tijdens het lezen er al een aantal kan beluisteren. 

1. Same Old Love ~ Selena Gomez

Ik ben normaal niet de eerste die staat te roepen om een nieuw nummer van Selena Gomez. Maar dit liedje is zo leuk. Same Old Love is nog maar een week oud en het is net zoals ‘Good for you’ een deel van het album REVIVAL, dat uitkomt in oktober. Een hit in wording!

2. What Do You Mean ~Justin Bieber

Grote belieber en een nog grotere fan van dit nummer. Het is al vrij bekend en je zal het binnenkort nog vaker tegenkomen in de hitlijsten. Uitkijken naar zijn nieuwe album…

3. Take Me To Church ~ Demi Lovato

Demi Lovato coverde de beroemde ‘Take Me To Church’ van Hozier voor BBC Radio. En hoe?! Wauw! Onbeschrijflijk hoe mooi Demi dit lied zingt met zo’n sterke stem. Het lied lijkt haar op het lijf geschreven. Topper!  Voor de mensen die zeggen dat Demi niet kan zingen, bekijk dit eens en zeg me het nog eens. Ook zij brengt trouwens binnenkort een nieuw album uit…

P1000875

4. Growing Up ~ Macklemore & Ryan Lewis feat. Ed Sheeran

Prachtig lied! Ik zit er hele dagen mee in mijn hoofd en probeer iedereen te overtuigen om het te beluisteren, want het is gewoon zo geweldig! De combinatie van rap en de pure stem van Ed Sheeran is zo mooi. Gewoon beluisteren!

5. The Crazy Ones ~Paloma Faith

Ontzettend grote fan van haar speciale stem! Ik hield vorig jaar van Only Love Can Hurt Like This en dit is een waardige opvolger. Nog maar een paar dagen uit maar nu al 1 van mijn favorieten.

Dit waren alweer alle liedjes van deze Montly Music, ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden en zeker eens beluisteren.

Van welke artiest ben jij grote fan?

X

Jana

2 thoughts on “Monthly Music | September #4

Leave a Reply

