14 leuke truien voor het najaar

De herfst start officieel pas morgen, maar je voelt het toch al een aantal weken. Het wordt kouder en we gaan langzaam naar die cosy koude winteravonden toe. Ik hoor je al zuchten, maar het heeft ook zo zijn voordelen. Je kan eindelijk weer je warme kleren aan en misschien is het zelfs tijd om je een nieuwe wintergarderobe aan te schaffen. Daarom keek ik wat rond op webwinkels en zo kwam ik op het idee om de leukste truien met jullie te delen. Want wat is er nu beter geschikt voor die koude periodes dan een leuke trui. Kijk even met me mee.

basic

River Island €40/ River Island €40/ Mango €35,99

Deze eerste 3 zijn echt te basic voor woorden, maar enorm makkelijk te combineren. De 2 linkse hebben trouwens net hetzelfde model, maar ik vond beide kleuren zo leuk, dat ik ze allebei het vermelden waard vond. Die opgerolde mouwtjes, vet!

anders

F21 €19,45 / F21 €22 / H&M €19,99

Deze 3 zijn ook vrij basic, maar hebben wel allemaal een tof accent. Zo heeft de linkse trui een speelse rits aan de voorkant, de middelste een speciaal model en de rechtse is dan weer net iets anders door de kleurschakeringen. Ze blijven makkelijk te combineren, maar geven door de accenten toch iets speciaals aan je outfit.

met een printje

F21 €18 / F21 €15,23 / F21 €24

Van basic naar opvallend! Deze leuke truien van Forever 21 hebben allemaal een lekker printje. Een echte eyecatcher in je outfit. Een jeans eronder en je kan zo de straat op!

Met opschrift

Mango €9,99 / F21 €18

De trui van Mango is gewoon vet en daarmee is dan ook alles gezegd. Een extra plus: deze trui kost tot mijn verbazing maar 10 euro en dat is verrassend weinig voor een trui van Mango. Barbie zie je tegenwoordig meer en meer terug in fashion (zie collectie Moschino) en zo ook bij Forever 21. Top!

Ruitjes 1

H&M €14,99 / River Island €47 / Urban Outfitters €33

De laatste categorie zijn ruitjes. Je zag ze vorig jaar al veel, maar dit najaar zijn niet uit de (web)winkels te slaan. Ik vind het ontzettend leuk en ben vooral fan van de leuke kleurencombinatie in de trui van Urban Outfitters.

Dit waren de truien die ik heb opgeslagen uit de webshops. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad en al wat meer uitkijken naar een nieuw (shop)seizoen.

X

Jana

Leave a Reply

