Mijn Wishlist #2

Het is vandaag zaterdag en ik zit al een tijdje met een writers block. Al kan ik het misschien niet helemaal zo noemen want ideeën heb ik namelijk genoeg, ze vallen alleen niet zo goed uit te werken. Het is vaak al te donker om foto’s te maken als ik thuiskom van school, ze mislukken veel te vaak, ik verwijder per ongeluk reeksen foto’s,… Het zit bloggen zit me niet echt mee en het irriteert me ongelofelijk. Daarom besloot ik om een artikel te schrijven waar weinig mis mee kan gaan: een wishlist. Ik plaatste er een hele tijd geleden al 1 (het was het eerste artikel dat op mijn blog kwam!) en toen werd het goed ontvangen. Ik hou ervan om te schrijven over dingen die jullie leuk vinden om te lezen en ik graag schrijf. Hopelijk bevalt dit tweede deel van mijn wishlist jullie ook!

Ik hou enorm van nieuwe spullen en shoppen en breng dan ook uren door met het afschuimen van webwinkels. De leukste dingen sla ik op in mijn online wishlist. In die map staan afbeeldingen die gaan van jurken, horloges, tassen, ringen,schoenen,.. tot boeken, parfums, dvd’s, films,… Vrij uitgebreid dus! In dit artikel heb ik voor jullie de opvallendste of meest terugkerende artikelen geslecteerd die ik het liefst zo snel mogelijk in mijn kast zie hangen. Enjoy!

horloge

Het eerste is een horloge, liefst met een rond montuur en een simpel wijzerwerk. Je hebt ze van Daniel Wellington en Michael Kors, maar je vind ze vast ook bij de minder bekende (en misschien ook goedkopere) merken. Ik had vroeger zo veel horloges, maar ik raak ze allemaal kwijt. Nu zit ik toch al enkele jaren zonder, maar door het gebruik van je gsm als klok, vond ik een horloge een nutteloze uigave (aangezien je al snel aan 100 euro zit). Door dit leuke model ben ik een horloge terug meer als een accessoire en een aanvulling voor je outfit gaan zien. Ik weet niet of ik als ik ze tegen kom in een winkel de verleiding kan weerstaan om er 1 te kopen.

horizontal bar

Deze gave ketting zag ik een tijd terug bij een outfitpost van Suz (fashionisaparty) bekijk het hier. Ik klikte even door en kwam te weten dat ze deze ketting verkopen bij & Other Stories. Jammer genoeg is dat een (buitenlandse) webshop en aangezien ik niet de gewoonte heb om dingen online te bestellen, wacht ik nog even af met de aanschaf en zoek ik ondertussen verder naar dit prachtexemplaar in de gewone winkels.

zwart bag

Hoe mooi en classy zijn en blijven deze little black bags? Wauw, ik wil ze gewoon allemaal! Wees er maar zeker van dat er nog veel meer van dit soort tassen op mijn wishlist staan. Voorlopig is de enige lbb die ik tot mijn bezit mag rekenen 1 van de primark, haha. Voor degelijkere versies mag je namelijk meestal best wel wat geld neertellen (de linker is bijvoorbeeld van Céline). Nog even sparen is de boodschap.

triangl

Verder ben ik helemaal obsessed door deze bikini van Triangl. Normaal heb ik het niet zo voor Triangl (iets te overhyped), maar deze bikini doet me serieus twijfelen. Al kan het natuurlijk ook gewoon komen door het mooie plaatje. Sorry trouwens dat het zo’n kleine afbeelding is, maar ik weiger om een andere afbeelding te gebruiken. Verder heb ik ook totaal geen idee welk model of versie deze bikini is, voorlopig blijft het dus bij dromen en kijken…

oorbellen Over deze oorbellen heb ik niet erg veel te zeggen. Ze zijn gewoon erg leuk en ik kan niet wachten tot ik er een aantal aan mijn stash kan toevoegen. the-gold-black-1000x1000

Deze dreamshoes zijn schoenen van het merk PiNNED by K. Ik vond ze terug op het instagram account van iamtheknees en werd helemaal verliefd. Hierover schreef ik laatst een uitgebreider artikel (bekijk het hier), daar vind je meer foto’s en uitleg.

zwart backpack

De laatste afbeeldingen zijn van deze leuke backpacks. En ja, je ziet het goed, ze zijn allemaal weeral gemaakt in zwart (nep)leer (of toch grotendeels). Zwart leer vind ik namelijk tijdloos, basic en tegelijk ook ongelofelijk chic. Verder is een rugzak ook gewoon enorm handig, het kan je verlossen van de klachten bij een schouder (of andere) tas. Je vind ze ook in verschillende prijsklassen: zo is de rugzak linksboven te verkrijgen bij de Zara, de middelste bij Alexander Wang en vind je de rechtse in de schappen van Stella Mc Cartney. Best een groot verschil in prijs!

Dit waren de elementen die ik deze keer wou bespreken. Er zijn er natuurlijk nog veel meer, dus als jullie dit leuk vinden dan schrijf ik in de toekomst nog wel eens een nieuw deel.

Bedankt voor het lezen en geniet van je weekend!

X

Jana

6 gedachtes over “Mijn Wishlist #2

Geef een reactie

