geef mij alle kleuren maar

Het is best een beetje schrikken als je iemand ermee ziet lopen op straat. Je kan je amper bedwingen om ernaar te staren, te wijzen of tegen de persoon waar je (al dan niet) mee bent iets te zeggen over dat felgekleurde haar. Het valt nu eenmaal op! Maar dat maakt het niet minder leuk, toch?

collage-2015-10-06 (3)

Ik vind het alleszins ontzettend gaaf en zou het liefst elke keer dat ik iemand zie met felgekleurde haren er mee complimenteren. Ik heb me tot nu toe telkens ingehouden, ze zouden nogal raar opkijken, maar een compliment vind iedereen wel fijn, dus waarom eigenlijk ook niet? Ik vind het zo ontzettend tof dat die meiden (of jongens) daarvoor genoeg lef hebben en meestal is het ook nog eens super mooi. Dat is dan ook de reden waarom je mij nog steeds met mijn natuurlijke bruine haarbos ziet. Ik durf het nu eenmaal niet en het zou op niets trekken, ik zie het al voor me, haha. Al kan ik dat natuurlijk niet echt weten want ik heb nog nooit iets anders geprobeerd. collage-2015-10-06 (1)

Meisje met ‘colered hair’ hebben waarschijnlijk ook een sterk en uitgepsroken karakter. Zij weten namelijk ook dat ze opvallen en zijn blijkbaar niet bang of trekken zich niets aan van de reacties van anderen. Gaaf! Verder zie ik zo’n mensen als vrolijke of juist stoere types. Al heeft het ook een groot mode- en kunstgehalte.

collage-2015-10-06 (2)

Het leuke hieraan is ook dat je zo veel kan uitproberen. Voor dit artikel heb ik 4 collages gemaakt. Collage nummer 1 bevat alle soorten grijs (iets wat ik als erg modieus beschouw), nummer 2 zijn overwegend roze tinten, nummer 3 paarse en nummer 4 (hieronder) is de iets subtieler versie. Veel keuze!

collage-2015-10-06Ik ga nu niet direct naar de kapper om mijn haar in 1 van deze vele kleuren te verven (en dat zullen jullie waarschijnlijk ook niet doen). Maar ik blijf deze mensen (en hun haar natuurlijk) bewonderen en misschien geef ik die ene persoon de volgende keer wél een complimentje over haar haar.

Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie het overwegen om je haar te verven in een gekke tint? Of heb je het al eens gedaan? Let me know. 

X

Jana

5 thoughts on “geef mij alle kleuren maar

Leave a Reply

