Herfst Foto’s | een meisje tussen de strobalen

P1000606

Hallo allemaal. Gisteren was het wat somberder herfstweer, niet echt ideaal weer voor mooie foto’s. De lucht is wat donkerder en dat maakt ook het licht op de foto’s slechter en donkerder. Desondanks had ik toch zin om foto’s te maken en heb ik dat dan ook gedaan. Ik trok naar de tuin en leefde me uit…

P1000576 P1000626 P1000592 P1000644 P1000650 P1000587 P1000581 P1000663

Ik had best nog wel zin om meer foto’s te maken, maar het begon te regenen en mijn cameralens werd nat. Dat zie je ook op sommige foto’s omdat ik per se verder wilde doen. Maar ik moest toch stoppen omdat het te hard regende en de regen is niet goed voor mijn fototoestel. Jammer.

X

Jana

2 thoughts on “Herfst Foto’s | een meisje tussen de strobalen

Leave a Reply

