Outfit | Zilver en Goud

1

Wow, mijn eerste outfitpost! Het heeft even geduurd omdat ik twijfelde of het wel leuk genoeg is voor jullie om te lezen. Mijn outfits zijn namelijk totaal niet zo speciaal, maar misschien is het voor jullie ook wel eens leuk om wat normalere draagbare outfits te zien. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden…

Ik trok op mijn eentje het bos in en schoot wat foto’s. Ik moest even wennen aan de rare blikken die ik kreeg toegeworpen. Ze schrikken je af, maar het is natuurlijk logisch. Wie zou er nu niet raar opkijken van een meisje dat wat staat te poseren en te lachen voor de camera, haha. Het werd alleen maar gênanter toen ik dezelfde mensen 3 keer tegenkwam. Na een tijdje werd ik het een beetje gewoon en probeerde ik mij zo veel mogelijk te focussen op de camera. En dat lukte aardig.

2 345678910111213

TRUI: MANGO

BROEK: WRANGLER

SCHOENEN: CONVERSE

TAS: PRIMARK

KETTING: H&M

ARMBAND: PRIMARK

NAGELLAK : ESSIE PLAY DATE

Het weer zat wel goed mee, ik kon met gemak zonder jas naar buiten en het zonnetje scheen lekker. Als je goed kijkt kan je zien dat op 1 foto mijn haar langer is, ik heb deze reeks foto’s namelijk in 2 keer gemaakt en ben ondertussen naar de kapper geweest, haha.

Ondertussen ben je aan het einde van deze blogpost beland en vraag je je misschien af waar de titel nu eigenlijk op slaat. Als je goed kijkt zie je in mijn outfit zowel zilveren als gouden accessoires, veel mensen vinden dat dat niet samen gaat, maar ik vind het prima.

X

Jana

2 gedachtes over “Outfit | Zilver en Goud

Geef een reactie

