enkel water

P1010302

Ik hou van challenges en zeker als ze niet eens zo moeilijk zijn om vol te houden. Ondertussen drink ik namelijk al meer dan anderhalve maand alleen water. Al klopt dat niet helemaal, ik drink ook wel nog thee en melk, thee is praktisch gezien water en melk heb ik nodig voor de calcium die er in zit. Maar buiten die drie dingen, drink ik alleen water.

Geen frisdank tussendoor, een warme chocomelk om op te warmen of een fruitsapje bij het ontbijt. Ik ben nooit een frisdrankverslaafde geweest (ik dronk het max 3 keer per week), maar dit was toch wel even wennen. Gelukkig ging dat snel en kan ik nu gemakkelijk en zonder spijt een glaasje fris afslagen. Ookal is het voor mij ondertussen al een gewoonte en niet eens zo moeilijk, toch ben ik best wel trots op mezelf dat ik dit kan volhouden. 

Aan de ene kant ben ik dus best gezond bezig, ik doe namelijk ook de Seven Second Workout Challenge, hier maakte ik vorige keer een post over. Maar aan de andere kant stop ik mezelf wel helemaal vol met zoetigheden. Het is dus niet echt in evenwicht en dat zou ik graag willen veranderen, maar voorlopig lukt het me even niet. Dus concentreer ik me op de 2 andere challenges.

Drinken jullie veel frisdrank?

X

Jana

P.S: Ik weet ook dat er in een melk ook een beetje suiker zit, zoals in alles eigenlijk, maar omdat dat aantal vrij beperkt is, plaats ik het toch bij de niet-gesuikerde dranken en omdat ik de calcium ook gewoon nodig heb.

P.P.S: Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een blogpost heb online geplaatst. Dat vind ik zelf ook erg jammer, maar ik had nogal veel schoolwerk en de examens komen er ook aan, dus moet ik me even daarop concentreren. Hoeveel liever ik nu artikels zou schrijven, school gaat nu even voor. Wat niet wil zeggen dat er helemaal geen blogposts meer online gaan komen, gewoon wat minder en op minder regelmatige tijden.

 

3 thoughts on “enkel water

  1. Dit wordt één van mijn voornemeners voor oktober geen frisdrank alleen water. Maar eigenlijk valt het best wel mee, want ik drink niet echt veel frisdrank 😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

