Tag | Winterwonderland

P1010058.JPG

Terwijl ik dit typ zit ik lekker met een dekentje op de bank, vergezeld door de muziek van Shawn Mendes met een rendiergewei op mijn hoofd. Het gezelligste en koudste seizoen is namelijk aangebroken, nog niet helemaal, maar naar mijn gevoel zeker wel. Om dat te vieren ging ik op zoek naar een nieuwe tag om in te vullen, maar ik kwam vooral tags tegen die te maken hadden met kerst. En met kerst heb ik dan weer helemaal niks, wat best raar is.

Ik was dus op zoek naar een tag en ik kwam deze Winter Tag tegen, die ik meteen omdoopte naar de Winterwonderland Tag haha. Het kan zijn dat de vragen een beetje anders zijn dan bij de oorspronkelijk tag, maar dat komt omdat die in het Engels is. Genoeg gebabbeld, let’s start!

GEEF 2 WINTER BEAUTY ESSENTIALS

De eerste is sowieso een lippenbalsem of lipbutter, want mijn lippen geraken zo snel uitgedroogd. Mijn favoriet is de Nivea Lipbutter Raspberry Rose. Als tweede product kies ik voor nog een verzorgingsproduct. Je huid beschermen tegen de koude is toch wel belangrijk in de winter. Mijn favoriete bodylotion is een lotion met Aloe Vera van Herbalife.

P1010059

GEEF 2 WINTER FASHION ESSENTIALS

Goh, moeilijk, het meest logische antwoord zouden handschoenen, een sjaal, een muts,… zijn. Maar ik draag dat echt amper, ze zijn gewoon niet gemaakt voor mij. Ik denk dat ik hier dan kies voor een rolkraagtruitje en lekker warme sokken. Al zijn die sokken niet echt fashionable. 😉

WAT VOOR SCHOENEN DRAAG JE HET MEEST IN DE WINTER?

Door mijn grote schoenmaat (maat 43!!) is mijn schoenencollectie beperkt, wat maakt dat ik niet erg veel keuze heb. Deze dagen draag ik meestal sneakers, maar als het nog wat kouder wordt ga ik waarschijnlijk toch wat meer botjes gaan dragen en als het sneeuwt misschien zelfs snowboots…

WAT IS JE FAVORIETE ACCESSOIRE IN DE WINTER?

Goh, ik draag niet echt een ander soort accessoires tijdens de winter, wat donkerdere kleuren hoogstens…

P1010066

WAT IS FAVORIETE NAGELLAKJE VOOR DE WINTER?

Rond Nieuwjaar vind ik het leuk om wat glitternagellakjes te combineren met een zwarte lak. Classic rood is ook altijd goed, mijn favoriet is Red Carpet van Catrice, een mooie dieprode kleur.

WARME CHOCOLADEMELK OF APPEL CIDER?

Ik heb eigenlijk geen idee wat appel cider is, laat staan dat ik het al gedronken heb. Ik kies dus voor een hot chocolate, al heb ik daar eerlijk gezegd ook al snel genoeg van.

WAT ZIJN JE FAVORIETE KAARSEN?

De kaarsen die ik meestal aansteek, zijn er een aantal van de Ikea. Ze ruiken lekker naar de herfst -ik weet het, het is winter maar ik ben nog nooit geurkaarsen tegengekomen die echt naar winter roken- en hebben donkere kleuren.

P1010065.JPG

SNOWBOARDEN OF SKIËN?

Het gaat misschien raar klinken, maar ik ben nog nooit gaan snowboarden of skiën. Met school deden we nooit aan skivakanties en met de familie is het er ook nog nooit van gekomen.

BEN JIJ AL OOIT GAAN AL GAAN SCHAATSEN? BEN JE ERG GOED IN?

Ik ga toch wel ongeveer elke winter een keer schaatsen. Of ik er goed in ben? Haha, ik moet toch elke keer een stuk of 5 keer vallen, maar het valt op zich wel mee. Ik vind het alleszins erg leuk.

SNEEUWT HET OP DE PLAATS WAAR JIJ LEEFT?

Niet elk jaar en het valt niet met bakken uit de lucht. Maar ik kan toch met gepaste trots zeggen dat het sneeuwt in dat kleine landje België.

HEB JE AL OOIT EEN SNEEUWMAN GEMAAKT?

Jaaaaaaaa, meer dan genoeg. Ik geloof ook niet dat ik me daar ooit te oud voor ga voelen.

P1010057

WELKE FEESTDAGEN VIER JIJ?

Ik vier de Sint -al valt dat niet in de winter-, kerstavond en kerstdag, nieuwjaarsavond en nieuwjaar en verder ook nog Driekoningen en carnaval. Wauw, zo goed als alle feestdagen vallen in de winter.

WAT IS JE FAVORIET KERSTLIED?

Zoals ik al eerder in deze post heb vertelt, ben ik niet echt een kerstkindje. Ik luister vrij weinig kerstliedjes, al word ik wel erg vrolijk van het kerstalbum Under The Misletoe van Justin Bieber. Al komt dat waarschijnlijk meer door Justin dan door de kerstsfeer. 😉

WAT IS FAVORIETE SNACK TIJDENS DE WINTER?

Ik hou ontzettend veel van kruidnoten of pepernoten, hoe je ze ook wilt noemen. Alleen jammer dat je ze zo weinig vind in België en om ze nu te gaan bestellen op het internet… dat gaat er voor mij net iets over.

JE MAG 1 DING VRAGEN AAN DE KERSTMAN (EENDER WAT), WAT ZOU DAT ZIJN?

Natuurlijk wil ik vrede in deze wereld, maar het is absoluut niet realistisch en  als de kerstman zich daarmee bezig moet houden is hij nog wel even bezig. Al zou het natuurlijk wel mooi zijn!

Buiten dat wil ik ontzettend graag de Canon Eos 70D. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij met de camera die ik heb gekregen, maar de Canon is toch een totaal ander niveau. En oh, een m&g met Justin zie ik ook altijd wel zitten, haha sorry.

P1010064

Dit waren alle vragen en het wordt tijd om dit artikel af te sluiten, het album dat ik beluisterde van Shawn Mendes is ondertussen al lang afgelopen.

Ik heb best wel wat tijd gestoken in deze tag en ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Ben jij een kerstkindje of juist niet?

X

Jana

 

5 gedachtes over “Tag | Winterwonderland

Geef een reactie

