Edits

foto 2 final

Ik zat al een tijdje met het idee om wat leuks te proberen me foto’s. In de periode dat ik met het idee van editten speelde, had ik erg veel werk voor school en daarna kwamen de proefwerken eraan. Mijn plannen werden even uitgesteld, maar tijdens de kerstvakantie vond ik de tijd om te beginnen. Vele uren later is er resultaat en dat deel ik graag met jullie. 

Natuurlijk komt dit niet allemaal van mij, ik haal mijn inspiratie ook ergens vandaan, en er zijn mensen die hier veeeeeel beter in zijn dan ik. Ik doe het vooral voor de fun, en als het er dan nog eens tof komt uit te zien, is dat leuk meegenomen.

TAKE OFF THAT FAKE ONE

voor

na

 

THE FACE OF THE CITY

voor

DSC03009

na

na

COLOR THE WORLD

voor

 na

 

Dit waren dan de edits voor deze keer, misschien maak ik er later wel nog andere. Ik vind ze niet allemaal even geslaagd, maar leuk om te doen was het zeker.

Deze blogpost is niet zo lang, maar ik heb er wel ongelofelijk veel tijd en energie ingestoken.

Indien jullie graag eens zouden zien hoe ik deze foto’s heb bewerkt, hoor ik het graag. Laat dus zeker even in de reacties achter welke jij het leukst vindt en van welke je dus een uitgebreidere uitleg en stappenplan wilt.

X

Jana

3 gedachtes over “Edits

Geef een reactie

