Tag | Andthatswhoiam

Ik zag deze tag bij Caro van caroooooow, ik vond hem zo leuk dat ik besloot om hem zelf ook in te vullen. Bij de ‘Andthatswhoiam’ tag is het de bedoeling dat je foto’s opzoekt waarvan je vindt dat ze bij jou passen en wat vertellen over wie je bent, en die dan deelt met je lezers. Ik zocht voor jullie acht plaatjes!

collage-2016-01-23

I’m never on time Hoewel het een eigenschap is die ik bij anderen haat, kom ik altijd te laat. Of eigenlijk vertrek ik meestal gewoon veel te laat. Zelfs al sta ik 10 minuten voor de deur te wachten om te vertrekken, op het laatste moment merk ik toch altijd dat ik iets ben vergeten en vertrek ik toch weer veel te laat. Maar aangezien mijn vader meestal thuis vertrekt op het moment dat hij op zijn afspraak moet zijn, kan ik al raden van wie ik die eigenschap heb geërfd…

I have blue eyes Veel valt hier niet over te zeggen, ook deze heb ik van mijn vader geërfd.

I play out conversations that never did and never would happen in my head Ik denk eigenlijk wel dat de meeste mensen dit doen, toch? Soms speel ik ook conversaties af die wel zijn gebeurd maar maak ik ze net wat meer zoals ik wou dat ze waren (af)gelopen.

I can spend hours doing nothing Helemaal niets doen, nee dat kan ik eigenlijk niet, maar met muziek hou ik het gerust een paar uur vol. Soms ga ik op mijn bed liggen en luister gewoon uren naar muziek zonder iets anders te doen. Is dat raar?

collage-2016-01-23 (1)

I really like exploring places Reizen is waarschijnlijk wel mijn favoriete bezigheid. Ik hou ervan om nieuwe plekken of landen te ontdekken. Ik zou het liefst nu vertrekken op wereldreis en nooit meer terugkomen. Ik denk ook niet dat ik later hier in België blijf wonen, er zijn zo veel andere mooie plaatsen om te ontdekken.

I love long car rides Als we vroeger met de auto op vakantie gingen, wou ik dat de rit naar onze vakantiebestemming zo snel mogelijk gedaan was. Maar als we op het einde van de vakantie terug naar huis keerden, hoopte ik altijd dat we file hadden, zodat ik nog wat langer in de auto konden zitten. Al had dat er waarschijnlijk meer mee te maken dat ik niet wou dat de vakantie gedaan was, dan dat ik zo veel hou van in de auto zitten.

I like being alone Het is zo veel makkelijker om alleen te zijn, je hoeft je niet te bewijzen en kan gewoon zijn zoals je wilt. Al is het natuurlijk ook wel eens fijn om omringd te worden door mensen, want te veel ‘jezelf’ is nooit goed.

I wish I could sing Ik zing ongelofelijk graag en veel te veel, soms tot ergernis van de mensen om me heen. Maar ik kan niet zingen, of toch alleszins niet goed, en dat is best jammer haha. Het moet toch leuk zijn om graag te zingen en het ook nog eens supergoed te kunnen…

Dit was dan de andthatswhoiam tag, ik vond hem erg leuk om te doen. Iedereen is vrij om hem over te nemen! Bedankt voor het lezen!

X

Jana

 

 

2 gedachtes over “Tag | Andthatswhoiam

Geef een reactie

