L100 + vakantie

L100

Het is eindelijk terug vakantie! Ik heb hier echt veel te lang naar uitgekeken, er leek maar geen einde aan januari te komen.

Gisteren was het laatste 100 op school, waarschijnlijk kennen veel mensen dit wel, maar ik weet niet of het in Nederland ook een gewoonte is, daarom leg ik het nog maar even uit. Op de dag van de Laatste 100 vieren de laatstejaars eigenlijk gewoon dat ze nog maar 100 dagen op de middelbare school moeten zitten. Ik zit nog maar in het vierde, maar ook voor de andere jaren is dit een leuke dag. Bij aankomst op school wordt je bespoten met verf, de laatstejaars zijn verkleed in een thema (bij ons was het goed en kwaad), en in de namiddag konden we kijken naar een mooie in elkaar gezette show.

Ik ga deze krokus niet met vakantie, dus zit ik nog maar even te denken wat ik kan gaan doen deze vakantie. Ik hoop dat het mooi weer wordt zodat ik nog wat foto’s kan gaan schieten. En misschien doe ik wel nog eens een ‘my week in pictures’, want dat is alweer een hele poos geleden, en in de vakantie heb ik daar net wat meer tijd voor. Ik zie wel!

Wat zijn jouw plannen voor deze vakantie? Vieren jullie L100? 

X

Jana

4 gedachtes over “L100 + vakantie

Geef een reactie

