Dingen die ik deze vakantie nog wil doen

De vakantie is al 2 dagen ver en ondertussen ben ik al best bekomen van de schoolweken. Ik vind het geweldig om gewoon in de zetel filmpjes te zitten kijken (en wees gerust dat ga ik ook blijven doen), maar ik wil ook nog wat nuttigs met mijn vrije tijd gaan doen. Natuurlijk heb ik nog wat schoolwerk (dat ik het liefst zo lang mogelijk uitstel), maar ook op het gebied van mijn blog en andere dingen wil ik deze tijd nuttig besteden. Ik heb even een lijstje gemaakt van wat ik deze vakantie nog wil doen.

✅ Ik wil de komende dagen elke dag de 7 minute workout doen. Ik was er een aantal maanden geleden mee begonnen, een artikel erover en dus meer uitleg vind je hier. Ik hield het best wel een tijdje vol (lees: een goede maand), maar nu wil ik het dus terug opnieuw doen. Alleszins zeven keer, maar ik hoop natuurlijk dat ik het na de vakantie ook nog kan opbrengen.

✅ Vroeger las ik echt veel en graag boeken, maar in de middelbare school is dat een beetje verloren gegaan. Jammer, want ik vind het leuk hoe een verhaal je zo kan meeslepen. Ik ga proberen deze week 1 boek uit te lezen.

✅ Ken je het: ‘Je ziet een super leuke nail art op het internet, probeert hem na te maken, mislukt, probeert vol goede moed nog eens, mislukt weer en uiteindelijk beslis je om toch maar gewoon voor een rood kleurtje te gaan of erger, helemaal niks. Ik heb altijd al troubles gehad met nail art en zelfs de simpelste dingen mislukken bij mij helemaal. Toch wil ik er me deze vakantie nog is aan wagen, het (al dan niet gefaalde) resultaat vind je zeker terug op mijn blog.

✅ Ik wil ook heel graag eindelijk een blogpost maken over de producten die ik heb besteld bij Beautifulbijoux. Ik heb ze al best een tijdje, maar er was wat mis met de levering, dus moest het opnieuw verzonden worden. Bij het eerste moment dat het licht een beetje goed is, schiet ik foto’s en dan komt dat artikel er hopelijk ook snel aan.

✅ Als laatste wil ik toch nog de tijd nemen om Pretty Litttle Liars te kijken. Ik keek het vroeger vaak, liet het dan een jaar liggen en ben nu terug bezig met het inhalen. Ik zit momenteel aan seizoen 3.

Dit waren mijn doelen voor deze vakantie, bedankt voor het lezen ik hoop dat jullie het leuk vonden. En dan zie ik jullie morgen weer met een artikel dat eigenlijk gisteren al online moest komen.

X

Jana

 

One thought on “Dingen die ik deze vakantie nog wil doen

Leave a Reply

