Beautiful – Bijoux

Beautiful bijoux

Hi. Een paar maanden geleden bestelde ik een aantal spulletjes bij Beautiful-Bijoux. BB is een leuke Nederlandse webshop die sieraden en andere accessoires verkoopt. Ik kocht 3 items, maar het horloge dat ik had besteld was niet helemaal in orde, dus was mijn bestelling pas 2 weken geleden in orde. Wat verder helemaal geen probleem is, aangezien ik allang blij ben dat ik nog een nieuwe opgestuurd heb gekregen.

Ik weet niet meer hoe lang het heeft geduurd voordat mijn bestelling binnen was, maar het zal toch niet meer dan een week geweest zijn. Verder had ik helemaal geen verzendingskosten omdat er dat weekend een speciale actie was (anders zijn de verzendingskosten tussen de 2. 50 en 4.95, voor meer informatie verwijs ik je door naar  hun site). De juwelen zaten verpakt in leuke doosjes, wat altijd een pluspunt is.

BB oorbellen

Het eerste wat ik bestelde zijn deze Double Pearls White, het is een dupe van de bekende oorbellen van Dior. Ik had ze een half jaar geleden al eens gekocht bij Six, maar die had ik kapot ‘geprutst’. Ik denk dat dit toch wel mijn favoriete oorbellen zijn, en ik draag ze dan ook zeer veel. Ze kosten 4.95 euro.

BB horloge close

Zoals je in deze blogpost kan zien, was ik al lang op zoek naar een mooie klassieke ronde horloge. Deze horloge voldeed aan al mijn wensen, en ik ben er nog steeds erg blij mee. Jammer genoeg zie ik dat hij niet meer te verkrijgen is in de webshop. Hij kostte iets van 15 euro denk ik.

BB marble

BB marble close

Als laatste bestelde ik deze Marble triangle ketting. Hij is goud en heeft een mooie marmeren driehoek, veel meer valt er niet over te zeggen haha. Ik hou van marmer en goud, dus dit was een perfecte combi. Op de onderste foto lijkt het marmer wat zwart, maar het heeft dus blauwe nerven. Deze ketting kostte 9,95.

P1040229

Ik kreeg ook nog gratis deze leuke choker met een hertje eraan t.w.v. 5 euro opgestuurd. Ik zou hem zelf niet gekozen hebben, omdat ik chokers altijd wat ‘tricky’ vond, maar cadeautjes zijn altijd leuk, en nu draag ik hem zelfs regelmatig. Mijn camera heeft het koortje van de choker niet goed opgenomen, maar het is een kort rond leren koortje zoals normaal. Exact dezelfde kettting kon ik niet vinden op de webshop, maar soortgelijke items vind je hier.

Ik ben heel blij met mijn ‘nieuwe’ items en ben ook zeer tevreden over de webshop. Beautiful-Bijoux is een leuke shop als je voor een klein prijsje toffe accessoires wilt scoren.

Hebben jullie al ooit iets bij deze webshop bestelt? 

X

Jana

 

3 gedachtes over “Beautiful – Bijoux

Geef een reactie

