Pictured | Februari ’16

Zoals beloofd, komt vandaag eindelijk weer een ‘Pictured’ online. De vorige is alweer een half jaar geleden en kan je hier bekijken.  In ‘Pictured’ laat ik je zien hoe mijn week was aan de hand van foto’s. De week in kwestie begint voor alle duidelijkheid op 8 februari, de week van de krokusvakantie. Let’s start!

Ma Pll

Ik begon maandag goed met een aflevering van Pretty Little Liars. Het was 1 van de dingen die ik wou doen in de krokusvakantie, en laat ik zeggen dat het niet zo moeilijk was om me er aan te houden haha.

Ma Axe

Ik ging die dag ook naar een goede vriendin, Axelle.

Ma BB Marble

En maakte productfoto’s voor de blogpost over Beautiful-Bijoux. Dit was ook 1 van de dingen die ik in de vakantie wou doen en ik ben dan ook blij dat dat artikel ondertussen al online staat.

Di quote

 

Dinsdagmorgen werd ik wakker met deze quote. Iets om over na te denken!

Di bril

Ik testte ook uit hoe ik er zou uit zien met een bril. Ik vind het wel grappig, mijn voorhoofd lijkt ineens zo groot, haha. Ben toch blij dat ik er geen moet haha.

Di work out

‘s Avonds deed ik nog even de Seven Minute Workout, opnieuw 1 van mijn goede voornemens.

WOE

Woensdag had ik overdag weinig interessants te doen, maar ‘s avonds ging ik nog even naar de VRT voor opnames. En daar hoort deze selfie in de auto bij, ik kon het blijkbaar niet opbrengen om te lachen, haha.

DO

Donderdag ging ik shoppen in Dendermonde. Ik kocht wat leuke spulletjes bij een uitverkoop voor een kleine prijs. (De combinatie die ik op de bovenstaande foto aanheb is niet zo prachtig, ik weet het, haha.)

DO (2)Do 3

Na het shoppen liepen we natuurlijk ook nog wat rond in Dendermonde zelf. Ik vond deze 2 foto’s wel wat hebben.

VRIJ

Zo zag ik er uit op vrijdag en ik kon blijkbaar weer niet lachen haha. Mijn haar is nu op een beetje rare lengte, maar ik ben al lang blij dat het groeit, want ik wil het graag terug lang.

ZA

Zaterdag deed ik niets dat de moeite was om een foto van te maken.

ZO.JPG

Zondag 14 februari was het natuurlijk valentijn. Ik ging die dag naar de fitness en hing de rest van de tijd maar wat rond in mijn veel te grote trui die ik een paar dagen daarvoor gekocht had.

Dit waren alle foto’s van afgelopen week. Het zijn er niet super veel, maar ik hoop dat jullie het toch een leuk artikel vonden. Bedankt voor het lezen!

X

Jana

 

5 thoughts on “Pictured | Februari ’16

Leave a Reply

