Monthly Music | Februari ’16 #8

 

f8b816d57878dbc2131beddbf942dd84

De maand februari is al een hele tijd bezig, dus vond ik dat het tijd werd voor een nieuwe Monthly Music. In deze blogpost deel ik met jullie de liedjes die ik de afgelopen maand veel heb beluisterd of gewoon graag wou delen omdat ze zo speciaal zijn. Deze keer zijn het vooral rustigere nummers.

1. Close To You ~ Rihanna

Close To You is één van de liedjes van Rihanna’s nieuwste album ‘Anti’. Anti bevat 13 super goede songs en eigenlijk raad ik jullie gewoon aan om heel het album is te beluisteren. Close To You is 1 van  mijn persoonlijke favorieten omdat het een zacht nummer is, waardoor je de prachtige stem van Rihanna heel goed hoort. Andere favorieten zijn ‘Desperado, Higher en Work’.

2. Laten Gaan ~ Monica Geuze feat Ronnie Flex, Mafe, Frenna, Emms & Abira

‘Laten gaan’ is een liedje uitgebracht door Monica Geuze. Het liedje is ingezongen en geproducet door Ronnie Flex, dus ik snap eigenlijk niet echt wat Monica haar aandeel in dit liedje is. Als iemand het weet, leg het gerust even uit! Verder wel gewoon een prima nummertje, heerlijk chill om naar te luisteren.

7e5b28243f7f41c42b52ffe1e61edd75

 

3. Over You ~ Ingrid Michaelson

Over You is ook een heel rustig en emotioneel nummer. Hier kan ik niet zo veel over zeggen, beluister het gewoon is.

4. Bon bon ~Esra Istrefi

Esra Istrefi was voor mij een onbekende zangeres. Ik kwam haar nummer toevallig tegen op YouTube en vond het toch wel heel leuk. Velen zeggen dat de stem van Esra een mix is van Rihanna en Sia en eigenlijk kan ik me daar ook wel in vinden. Een leuk, speciaal nummertje.

5. Father ~ Demi Lovato

Het laatste liedje is er 1 van Demi Lovato. Father gaat over haar vader, hoe kan het ook anders, die ze een paar jaar geleden verloren is. Ze zingt over haar (slechte) relatie met haar vader. Hoe ze hem soms haat, maar die woorden bijna niet durft uit te spreken omdat het moeilijk is om slechte dingen te zeggen over doden. Het is een heel emotioneel nummer en Demi brengt haar gevoelens heel goed over.

Dit waren de nummers van deze keer. Welke liedjes vind jij goed?

X

Jana

 

 

 

Leave a Reply

