11 bags and backpacks under €50

Je kent vast het cliché wel over vrouwen en schoenen/handtassen. Vroeger kon ik me daar helemaal niet in vinden. Bij schoenen begon het probleem al bij de zoektocht naar mijn maat (42). Meestal bleef er dan niet veel keuze meer over en moest ik maar nemen wat er was. Dat probleem heb ik nog steeds trouwens.

Mijn liefde voor (hand)tassen is wel flink gegroeid de laatste jaren. Vooral de minimalistische modellen spreken me aan, al durf ik de laatste tijd ook eens te kijken naar de wat gewaagdere, opvallende versies. Vandaag deel ik met jullie 11 mooie tassen (en bij uitbreiding ook rugzakken), die minder dan 50 euro kosten.

collage-2016-03-04 (2)

Zara €45,95 / Zara €45,95

Zara is misschien wel mijn favoriete winkel voor kledij en ook op het gebied van tasjes stelt ze mij niet teleur. De 2 hierboven zijn heerlijk simplistisch, mooi afgewerkt en ogen chic. Door het gebruik van de zachte kleuren, kan je ze volgens mij combineren met een heleboel outfits.

collage-2016-03-04

F21 €28 / Mango €45.99 / Monki €35

De rugzak van Forever 21 spreekt mij aan door de uitgesproken (nep)naden, het geeft een leuk speels effect. De middelste van Mango is een hele basic rugzak, maar de franjes maken hem wat specialer. Als je een echte ‘eyecatcher’ wilt, moet je gaan voor de metallic zilveren tas van Mango!

collage-2016-03-04 (3)

Zara €39,95 / Mango €29

Deze 2 tassen hebben echt een prachtige kleur! De tas van Zara is bijzonder door het aparte model, de prachtige wijnrode kleur en de gouden cirkel. Die van Mango heeft ook een mooie winterse tint, maar hij is ook verkrijgbaar in andere frissere kleuren.

collage-2016-03-04

F21 €29 / Topshop €44

Deze 2 tasjes zijn waarschijnlijk wel de meest speciale van ze allemaal. Op de linkerfoto zie je een spierwitte rugzak met gaatjes, hij lijkt haast wel geperforeerd. Die van Topshop is dan weer bijzonder door het gekke motief en de verschillende achterkant (zie foto boven). Ik vind ze allebei te gek!

collage-2016-03-04 (1)

Come get fashion €34,95 / Zara 29,95

De 2 laatste zijn de wat meer speelsere versies. De linkse vind ik gewoon leuk door de kleurtjes en het afgeronde model. De rechtse is eigenlijk een heel basic zwart model opgevrolijkt met patches. Sowieso ben ik al fan van patches en de combinatie met een ‘little black bag’ is helemaal perfect!

Dit waren de tassen die ik wou laten zien! Ik hoop dat jullie het een tof artikel vonden, ik vind dit soort blogposts alleszins altijd leuk om te schrijven.

Draag jij liever een rugzak of een handtas? 

X

Jana

2 gedachtes over “11 bags and backpacks under €50

Geef een reactie

