7 leuke Instagram accounts

Ik ben gek op fotograferen en alles wat daar mee te maken heeft. Instagram is een mooie plaats om je plaatjes te delen en ik leer dan ook maar al te graag nieuwe accounts kennen. Vandaag laat ik jullie mijn 7 favoriete Instagram accounts zien. Enjoy!

Brahmino

Brahmino 2

@brahmino

Simone Brabante is een geweldige fotograaf die met zijn foto’s verhalen probeert te vertellen. Hij gebruikt mooie kleuren (volgens mij zijn zijn foto’s ook fel bewerkt, maar goed) en dat schept zo’n dromerige, idyllische sfeer. (Ik merk nu trouwens dat ik 2 keer dezelfde foto heb gebruikt, oeps sorry daarvoor.)

ChiaraFerragniChiaraFerragni2

@chiaraferragni

Chiara Ferragni is de eigenaresse van de blog The Blonde Salad. Op haar blog én haar Instagram account laat ze vaak haar (meestal kleurrijke) outfits zien. Inspirerend en zeker de moeite waard om te volgen!

ElienJansenElienJansen2

@elienjansen

Dit is misschien wel mijn favoriet van de 7. Elien Jansen is een fotograaf van Brusselse oorsprong. Ze is nog erg jong, maar god wat maakt ze mooie foto’s!

GiizeleoliveiraGiizeleoliveira2

@giizeleoliveira

Gizele Oliveira is een Braziliaans model. Voor haar werk reist ze veel en bezoekt ze de mooiste plaatsen! En ik vind het ook gewoon leuk om te zien hoe het modellenleven er achter de schermen aan toe gaat. Al krijg je natuurlijk maar een beperkt deel van haar leven te zien in die vierkantjes.

KimGenieveKimGenieve2

@kimgenevieve

Kim Genevieve is een Amerikaanse fotografe. Haar foto’s vind ik zo speciaal doordat ze veel en felle kleuren gebruikt. Ook de hele Los Angeles / American vibe spreekt me wel aan in haar foto’s.

SincerelyjulesSincerelyjules2

@sincerelyjules

Julie Sarinana is de vrouw achter dit bijzondere instagram account. Ze heeft ook een blog die dezelfde naam draagt. Ze heeft al meegewerkt aan magazines als Glamour, Elle, Teen Vogue, Cosmopolitan Latina,…

TheHautepursuitTheHautepursuit2.jpg

@thehautepursuit

Vanessa Hong is een 30-jarige blogger. Ze werkt bekend door haar blog ‘The Haute Pursuit’ maar ondertussen heeft ze getoond dat ze nog meer in haar mars heeft dan alleen maar bloggen. Ze heeft een eigen (web)shop opgestart en ze heeft ook al een collectie gemaakt voor H&M!

Dit waren mijn favoriete Instagram accounts, ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit hebben gehaald. Laat vooral weten welke accounts jullie bijzonder vinden, want zoals ik al eerder zei, ik vind het super om er nieuwe te ontdekken!

X

Jana

 

One thought on “7 leuke Instagram accounts

Leave a Reply

