Update: Something New

Hi. I started this blog, Fielle, about a year ago. It was a year full of fun and inspiration, but now it’s time for something new… Don’t worry, I won’t stop blogging! There are just a few things that are gonna change. From now on, I’ll write my blogposts in English. This was actually my intention from the start, but in my opinion my English wasn’t good enough at that moment, so I decided to start blogging in my native language (Dutch). Now, a year later, my English improved and I want to take the risk. Ofcourse my English still isn’t perfect and I will make mistakes. So if I do, please correct me!

Hi. Mijn blog, Fiellle, bestaat ondertussen alweer bijna een jaar en het is tijd voor iets nieuws… Nee, ik stop niet met bloggen! Maar er komt wel een grote verandering. Zoals je al kan zien, zal ik vanaf nu mijn blogposts in het Engels schrijven. Dit was eigenlijk al mijn bedoeling van in het begin, maar omdat ik mijn Engels niet goed genoeg vond, besloot ik om toch maar in mijn moedertaal, Nederlands, te schrijven. Nu, een jaar later, is mijn Engels er toch wat op vooruitgegaan en wil ik de stap wagen. Natuurlijk is het nog niet perfect en zal ik nog veel fouten maken. Dus verbeter me zeker als je fouten zien, daar leer ik alleen maar van.

Because of the fact that some of the readers of my blog don’t understand English that well and I also just like to keep on writing in Dutch, I decided to write my blogposts in two languages. From now on you’ll see first the English text and below the Dutch translation.

Omdat ik weet dat sommigen van mijn volgers Engels nog niet zo goed begrijpen en ik het zelf ook gewoon leuk vind om in het Nederlands te blijven schrijven, heb ik besloten om mijn artikels gewoon in 2 talen te schrijven. Vanaf nu zie je dus eerst de Engelse tekst en daaronder in het schuingedrukt de Nederlandse vertaling. Zo is er voor ieder wat wils. 

I also wanted to say that my exams start monday and like you all know the period of the examinations is always a very busy period. So I won’t have much time to write blogposts. I hope you understand that!

Ik wil ook nog even meegeven dat ik midden in de examens zit en zoals jullie wel weten is dat altijd een drukke periode. De komende dagen gaan er dus minder of misschien zelfs helemaal geen artikels online komen. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. 

X

Jana

 

Geef een reactie

