It’s my birthday 🎈

Today it’s the first of April and you all know what that means. But it’s also the birthday of my blog, Fiellle. Exact one year ago I wrote my first blogpost. (It’s kinda weird to write this because it feels like yesterday.) I wrote it online, so everyone who would like to, could read and give their opinion on my blogposts. I was too worried about what other people think, but now I know that that isn’t so important. Because if YOU like it, you should do it! And I like to write…

Vandaag is het 1 april en ik denk dat jullie allemaal wel weten wat dat betekent. Maar vandaag is het ook de eerste verjaardag van mijn blog, Fiellle! Op 1 april 2015 plaatste ik mijn eerste blogpost online. (Ik besef het niet echt dat dat al een jaar geleden is, want het voelt als gisteren.) In het begin vond ik het allemaal een beetje eng; het stond online dus in principe kon iedereen mijn blogpost lezen en het ergste (!!!) zijn mening erover geven. Ik hield me te veel bezig met wat anderen ervan zouden vinden, terwijl dat eigenlijk niet zo belangrijk is. Als jij het leuk vind, moet je dat toch gewoon doen! En ik vond het bijzonder leuk om te schrijven… I’m proud of myself that I kept writing. Not always that often, but I didn’t quit and that’s the point. I also want to thank you guys! Your kind comments make me happy and it feels very special that someone likes to read my blog haha. I love you!

Ik ben trots op mezelf dat ik niet heb opgegeven en nu toch al een mooi jaar blogposts schrijf. Ja, ik weet ook dat ik niet altijd even vaak schrijf, maar ik ben niet gestopt en dat is waar het voor mij om gaat. Ik wil ook jullie, mijn lezers bedanken. Jullie lieve reacties kunnen echt mijn dag maken en het voelt sowieso al heel bijzonder dat er uberhaupt iemand mijn blog wil lezen haha. Jullie zijn de beste!

X

Jana

2 thoughts on “It’s my birthday 🎈

Leave a Reply

