Trend | Rain boots

street-style-rain-boots-with-long-sweater-and-short-shirt-10

It may seem weird but rain boots are really trendy right now. The first time I saw someone wearing rain boots in Belgium (on a sunny day!), I tought “wtf, what is she doing?”. But then I saw someone wearing them in New York a few weeks later, and after that girl it seemed like the whole world (actually only the people in New York, but you know what I mean) was wearing rain boots. So yeah…

Het lijkt misschien een beetje raar, maar regenlaarzen zijn helemaal trendy! De eerste keer dat ik iemand regenlaarzen zag dragen onder een gewone outfit in België dacht ik “wtf, wat doet zij met haar leven?”. Maar toen zag ik nog iemand ze dragen in New York, en na dat meisje leek het alsof de hele wereld rondliep op van die laarzen. Eigenlijk enkel de mensen in New York, maar je begrijpt wat ik bedoel. 🙂

I still don’t really  know what I think about this trend. I wouldn’t wear it, because I only have really ugly green boots and I don’t want to buy other ones so yeah… But maybe I like this trend, I think I do, it’s interesting.

Ik ben er nog altijd niet uit over wat ik vind van deze trend. Ik zou het niet dragen omdat ik alleen maar van die lelijk typische groene regenlaarzen heb en ik heb niet echt zin om er andere te kopen dus ja… Maar misschien vind ik deze trend stiekem toch leuk, hum, ik geraak er niet uit. 

What do you think about this trend? Would you wear rain boots? / Wat vind jij van deze trend? Zou jij regenlaarzen dragen bij een gewone outfit? 

X

Jana

 

4 gedachtes over “Trend | Rain boots

Geef een reactie

