Bruges

PicMonkey Collage.jpg

Hi. Last week, I went to Bruges for a few days. In my opinion Bruges isn’t a that special city but it still was fun. The weather was nice so we went to the beach twice. Once in Blankenberge and once in Zeebrugge.

Vorige week ben ik voor een paar dagen naar Brugge gegaan. Ik vind Brugge niet zo’n bijzondere stad, maar het was alsnog leuk. Het weer was schitterend, dus zijn we 2 keer naar het strand gegaan. 1 keer naar Blankenberge en 1 keer naar Zeebrugge. 

I know that this is a very short blogpost and I’m sorry about that. But I don’t have much time to write but I still wanted to write something so yeah…

Ik weet dat dit maar een hele korte blogpost is en dat spijt me. Maar ik heb de laatste tijd niet zo veel tijd en ik wou nu absoluut toch iets schrijven. 

X

Jana

Geef een reactie

