28.06

Hi guys, I’m back! I know I haven’t been posting blog posts for a month. But I was busy with school. I would lie if I’d say that I had no time to write a post. But I don’t have energy anymore to write and think after a day of studying, I’m sorry. But my exams are over now and I’ll know the result Thursday, I guess I did okay. 

That’s actually all that I wanted to say. I see you Thursday with a new blog post!

Hi, lang geleden… Ik heb de afgelopen maand geen blogposts online gezet omdat ik veel schoolwerk had. Eerst gewoon toetsen enzo, maar daarna natuurlijk ook examens. Het zou stom zijn om te zeggen dat ik gewoon echt geen tijd had om te schrijven, want dat is niet zo, ik had wel tijd. Maar na een dag studeren heb ik gewoon echt geen zin meer om na te denken en schrijven. 

Mijn examens zijn nu eindelijk gedaan, yeey!! Ik weet mijn resultaten donderdag, maar het zit wel goed, denk ik.

Ik zie jullie donderdag weer met een nieuwe (fijnere) blogpost!

Love you, guys!

Jana

 

Geef een reactie

