Travel | Kreta #1

P1000555

P1000558

P1000584

P1000590

P1000600

P1000603P1000610P1000620

(Eerst en vooral, op het moment dat ik deze blogpost nalees en online plaats, ben ik alweer terug in België. Het internet was in Kreta jammer genoeg (al heb ik zo ook wel ten volle van mijn vakantie kunnen genieten) zeer slecht, waardoor ik onmogelijk een post kon uploaden. Niet zo erg, gooi ik het nu even online, maar dat jullie weten dat alles zich een week eerder afspeelt. :)) 

Zo, de eerste volledige dag op het zonnige Kreta zit er alweer op. Toen ik gisterenavond na drie uur vliegen aankwam op dit Griekse eiland, was het al donker, dus kon ik helemaal nog niet zien en beseffen hoe mooi het hier niet is!

Dit klinkt misschien raar, maar voor mij zijn de kleuren van de Griekse vlag (wit en blauw) echt de perfecte manier om dit land voor te stellen. Het blauwe staat voor de helderblauwe zee en de bijna-altijd-blauwe lucht. Het wit in de vlag staat dan weer voor de leuke witte huisjes. Zo stel ik het me toch voor. (Janaaa, wat zeg je toch allemaal!)

Ik ben naar hier gereisd met mijn familie (vader en 2 broers) en we logeren in de buurt van Héraklion. Onze verblijfplaats is niet echt een hotel, want we hebben wel gewoon een eigen huisje. Maar het eten, de activiteiten, het zwembad en het strandje is wel gemeenschappelijk. Over het huisje gesproken, check de eerste foto, dat is ons uitzicht! Mij hoor je niet klagen!

Buiten de vliegtuigen die echt om de minuut laag overvliegen, vind ik hier echt alles geweldig! Vandaag hebben we wat gezwommen in de zee, gewinkeld, gewoon de boel wat verkend! Morgen doen we onze eerste dagactiviteit, so I’ll keep you updated…

Als deze blogpost niet zo duidelijk is, dan komt dat door mijn enthousiasme. Ik wil veel te vertellen en vertel daarom maar alles door elkaar. Sorry, ik probeer me in de volgende blogpost rustiger te houden. 😉

Veel liefde!

X

Jana

P.S. Oh ja, misschien ook nog even goed om te vertellen. Ik doe niet aan foto’s bewerken. Waarom zou ik de zee blauwer en het gras groener maken gewoon voor de foto? Ook mijn lichaam kan ik zo wat bruiner maken, maar waarom? Het is echt niet zo raar om een bleke huidskleur te hebben. Ik toon het liever allemaal zoals het echt is, zo weet je wat je hebt en het voelt ook gewoon beter. 😉

 

 

Leave a Reply

