Travel | Kreta #2 HIKING

12345678.jpg910111213

Hi guys! Er zijn alweer een paar dagen voorbij van mijn verblijf op dit prachtige eiland. Ik blijf verwonderd hoe divers Kreta is. Je hebt een mooie zee en strand, maar ook bossen, uitgestrekte velden en bergen. Vooral die bergen waren sterk aanwezig de laatste dagen.

We hebben gewandeld, gewandeld, gewandeld dat ik mijn voeten niet meer voel. Normaal hou ik niet zo van wandelen, maar het is toch de makkelijkste manier om een land te ontdekken. Gisteren was het vooral tussen de open vlaktes en bergen, vandaag doken we de diepte in en klauterden we tussen de rotsblokken in de kloven.

Verder hebben we ook nog wat jeepsafari’s gedaan, geen safari als in met wilde dieren, maar gewoon wat off-road rijden.

Het warme weer maakt alles dubbel zo vermoeiend en zonder een flesje water en zonnecrème zou ik geen stap verzetten. Maar om nu een hele dag binnen te blijven is ook te zot.

Dit was het dan voor vandaag, ik denk dat er nog 1 Kreta blogpost aankomt.

Bedankt voor het lezen!

X

Jana

Geef een reactie

